21.05.2015

ArchiDoc podwoił zatrudnienie w ciągu dwóch lat

Spółka ArchiDoc, specjalizująca się w usługach z zakresu back office i zarządzania dokumentami, w ciągu pierwszych czterech miesięcy 2015 roku zatrudniła ponad 100 nowych pracowników. Wkrótce zespół powiększy się o kolejną setkę osób. W roku 2014 ArchiDoc zanotował podobną skalę rozwoju, co daje blisko 100 proc. wzrost zatrudnienia w ciągu dwóch lat. 

Spółka ArchiDoc, specjalizująca się w usługach z zakresu back office i zarządzania dokumentami, w ciągu pierwszych czterech miesięcy 2015 roku zatrudniła ponad 100 nowych pracowników. Wkrótce zespół powiększy się o kolejną setkę osób. W roku 2014 ArchiDoc zanotował podobną skalę rozwoju, co daje blisko 100 proc. wzrost zatrudnienia w ciągu dwóch lat.

Spółka powiększa swój zespół w związku z rozwojem nowych projektów. W ciągu ostatnich miesięcy ArchiDoc, w ramach konsorcjum, wygrał m.in. przetarg na obsługę dokumentów PGE. Spółka pozyskała także kilkunastu nowych klientów z sektora finansowego, ubezpieczeniowego, energetycznego oraz administracji publicznej. Jednocześnie ArchiDoc rozwija zakres współpracy z dotychczasowymi odbiorcami usług. Do końca 2015 roku łączna liczba pracowników i współpracowników spółki przekroczy 950 osób.

ArchiDoc jest jednym z największych graczy na rynku usług zarządzania dokumentami i back-office w Polsce. Buduje rozwiązania eliminujące ilość dokumentacji papierowej w polskich przedsiębiorstwach i instytucjach. Spółka posiada 3 własne centra operacyjne w Chorzowie, Warszawie i Młochowie. Prowadzi także kilkadziesiąt kancelarii dokumentów w siedzibach klientów na terenie całego kraju.

Szukamy zaangażowanych i lojalnych osób. Gross naszego zespołu stanowią młodzi ludzie, dla których często jesteśmy pierwszym miejscem zatrudnienia po zakończeniu nauki. Pracownikom oferujemy komfortowe i stabilne miejsce pracy, a najlepszym proponujemy indywidualne ścieżki rozwoju. Cieszę się, że nasz zespół managerski i zarządzający to osoby związane z firmą od wielu lat – mówi Konrad Rochalski, prezes zarządu ArchiDoc.

Obecnie ArchiDoc poszukuje osób na stanowiska rejestratorów danych, pracowników kancelarii oraz archiwistów. Zatrudnienie można znaleźć m.in. w Chorzowie, Warszawie, Rzeszowie, Szczecinie i Krakowie. Na członków zespołu spółki, niezależnie od formy zatrudnienia, czeka atrakcyjna oferta ubezpieczeń medycznych i karnetów sportowych.

W styczniu 2015 roku ArchiDoc otrzymał prestiżową nagrodę Outsourcing Star w kategorii archiwizacja dokumentów. Wyróżnienie przyznawane jest najszybciej rozwijającym się firmom z branży outsourcingowej.

Udostępnij