Zakres usługi

rejestracja danych
z dokumentów w systemie

weryfikacja oraz
walidacja danych

bieżąca aktualizacja danych w systemie klienta

obsługa procesów reklamacji

obsługa podłączania
i dezaktywacji usług

kontakt z klientem końcowym (mail, telefon)


Zapewniamy klientom szybki dostęp do informacji pochodzących z umów, faktur, reklamacji, ankiet i innych typów dokumentów. Wprowadzanie danych możemy uzupełnić o realizację czynności dodatkowych, wymagających aktywnego kontaktu z klientem.

Dlaczego warto skorzystać z naszej usługi?

Szybki i wygodny dostęp do danych z dokumentów

Usprawnienie procesu obsługi klienta

Elastyczne rozładowywanie okresowych wahań ilości przetwarzanych dokumentów

Terminowe realizowanie procesów - gwarantowane SLA

Optymalizacja kosztów

Case studies

Canal + (dawniej nc+)

Ponad 0,5 mln spraw procesowanych miesięcznie, płynność obsługi także w okresie dużych wahań ruchu.

Więcej

Operator telefonii komórkowej

800 000 dokumentów rejestrowanych miesięcznie, usprawnienie procesu weryfikacji i rozliczania umów.

Więcej

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!

Zapytaj o ofertę

Nasi klienci