13.09.2006
13.09.2006, Tele2 zleca ArchiDoc outsourcing zarządzania korespondencją
ArchiDoc, zawarł kontrakt z Tele2 Polska, wiodącym europejskim operatorem telekomunikacyjnym, na outsourcing zarządzania korespondencją kliencką operatora. Umowa została podpisana na pięć lat.
W ramach kontraktu firma ArchiDoc uruchomi dla Tele2 Outsourcingowe Centrum Zarządzania Korespondencją, gdzie zostanie przekierowana całość korespondencji klienckiej Tele2. ArchiDoc szacuje, że dziennie będzie przyjmować około 6500 dokumentów.
Wpływająca korespondencja będzie sortowana, opisywana za pomocą ustalonych parametrów i skanowana. Elektroniczne obrazy dokumentów zostaną wprowadzane do specjalnej aplikacji, która będzie pełnić funkcję elektronicznego archiwum Tele2. Uprawnieni pracownicy klienta będą mieli dostęp do wszystkich dokumentów w ciągu 48 godzin od ich wpłynięcia do centrum obsługi korespondencji. W ramach kompleksowej współpracy, ArchiDoc zorganizuje również tradycyjne archiwum korespondencji Tele2, wyposażone w specjalny system udostępniania dokumentów papierowych. Po upływie wymaganego prawnie okresu przechowywania, w porozumieniu z klientem, korespondencja będzie niszczona zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami.
O powierzeniu projektu firmie ArchiDoc przez Tele2 zadecydowało doświadczenie w realizacji usług outsourcingu zarządzania korespondencją oraz możliwość szybkiego wdrożenia zaproponowanego rozwiązania. „Ze względu na dynamiczne zmiany zachodzące na rynku telekomunikacyjnym, chcemy być w każdej chwili przygotowani na jeszcze sprawniejszą obsługę abonentów. Taką możliwość daje skorzystanie z rozwiązania zaoferowanego przez firmę ArchiDoc. Potrzebne było nam rozwiązanie, które z jednej strony pozwoliłoby nam na usprawnienie obsługi dotychczasowych klientów, z drugiej zaś pozwoliło na łatwe i szybkie dołączanie osób, które w najbliższym czasie podpiszą z nami umowę. Oferta Tele2 jest ciągle wzbogacana, a to generuje coraz to większą ilość dokumentów do przetworzenia. Nasz firma chce się skupić na dostarczaniu usług telekomunikacyjnych na najwyższym poziomie, dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą ArchiDoc, która specjalizuje się w zarządzaniu dokumentami w modelu outsourcingowym”, powiedział Piotr Nesterowicz, Dyrektor Generalny Tele2 Polska.
Outsourcing zarządzania korespondencją to usługa ArchiDoc, która polega na przekierowaniu korespondencji klienta do zewnętrznego centrum operacyjnego. Jest świadczona przez firmę w modelu outsourcingu i ukierunkowana na przetwarzanie dokumentów papierowych na postać elektroniczną w oparciu o najnowocześniejsze technologie informatyczne. Usługa outsourcingu zarządzania korespondencją realizowana przez ArchiDoc została nagrodzona godłem „Teraz Polska” w tegorocznej, XVI edycji konkursu.
Informacje o Tele2
Tele2 jest wiodącym europejskim operatorem telekomunikacyjnym oferującym usługi telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz usługi dostępu do Internetu. Firma powstała w 1993 roku w Szwecji, stając się w krótkim czasie poważną konkurencją dla operatora państwowego.