Zakres usługi
- Utworzenie centralnego archiwum dokumentacji:
- Stworzenie dedykowanego katalogu rejestracji dokumentów
- Odbiór dokumentów z lokalizacji w całej Polsce
- Rejestracja dokumentów w systemie informatycznym obsługującym centralne archiwum
- Przechowywanie dokumentów papierowych
- Obsługa dokumentacji, w tym:
- wypożyczeń w formie elektronicznej i papierowej za pośrednictwem systemu
- brakowania i niszczenia dokumentacji
-
- Prowadzenie składnicy akt w lokalizacji Klienta powiązanej systemowo z centralnym archiwum:
- Rejestracja dokumentacji
- Bieżące udostępnianie oryginałów dokumentów
- Skanowanie dokumentów na żądanie
Skala projektu
Ponad 2 500 metrów bieżących przejętej i zarejestrowanej dokumentacji
Ponad 12 000 przejechanych kilometrów w ramach utworzenia archiwum
Odbiór dokumentów z 18 lokalizacji w całej Polsce
Rejestracja ponad 500 metrów bieżących dokumentacji kadrowej i akt osobowych
Korzyści biznesowe
- Szybki i wygodny dostęp do dokumentów w formie elektronicznej dla użytkowników w kilku lokalizacjach
- Możliwość jednoczesnej pracy wielu pracowników klienta z jednym dokumentem
- Elastyczne rozładowywanie okresowych wahań ilości przetwarzanych dokumentów
- Terminowe realizowanie procesów – gwarantowane SLA
- Przeniesienie odpowiedzialności za prawidłowe funkcjonowanie archiwum na Wykonawcę
- Skuteczniejsza ochrona informacji zawartych w dokumentach
- Zminimalizowanie ryzyka uszkodzenia/zniszczenia źródłowej dokumentacji papierowej
Case studies
CANAL+ Polska
Wdrożenie aplikacji przyniosło korzyści na trzech płaszczyznach: obniżenia kosztów, zwiększenia bezpieczeństwa i oszczędności czasu
PKP Energetyka S.A.
Ponad 2 500 metrów bieżących przejętej i zarejestrowanej dokumentacji, odbiór dokumentów z 18 lokalizacji w całej Polsce
Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!