Zakres usługi
- Elektroniczny obieg faktur:
- podstawowy obieg dla wszystkich dokumentów kosztowych
- drugi obieg dla dokumentów kosztowych dotyczących pracowników
- trzeci osobny obieg dla dokumentów dotyczących zarządu
- Dostosowanie do systemów: finansowo-księgowego i zamówień
- Skanowanie i rejestracja faktur
- Weryfikacja, zatwierdzanie i archiwizacja faktur po zapłacie
- Powiadomienia systemowe do użytkowników o oczekujących na nich zadaniach
Skala projektu
około 1500 faktur procesowanych miesięcznie
około 75 faktur rejestrowanych w ciągu 24h
około 500 zadowolonych użytkowników
Korzyści biznesowe
- Zastąpienie dystrybucji faktur w wersji papierowej oraz możliwość archiwizacji w wersji elektronicznej
- Obniżenie kosztów związanych z przetwarzaniem i archiwizacją faktur papierowych
- Sprawny i bezpieczny obieg faktur kosztowych
- Pełna i przejrzysta dokumentacja wydatków
- Łatwe powiązanie faktury z dokumentami w systemie zamówień zawierającymi akceptację dla poniesionego wydatku
- Usprawniony proces przepływu faktur pomiędzy działami biznesowymi i finansowymi
- Szybsze procesowanie faktur i minimalizacja ryzyka wystąpienia nieterminowych płatności
- Automatyzacja procesu wprowadzania danych z faktur do systemu dzięki narzędziu OCR
- Bezpieczeństwo finansowe i reputacyjne spółki
Case studies
CANAL+ Polska
Wdrożenie aplikacji przyniosło korzyści na trzech płaszczyznach: obniżenia kosztów, zwiększenia bezpieczeństwa i oszczędności czasu
PKP Energetyka S.A.
Ponad 2 500 metrów bieżących przejętej i zarejestrowanej dokumentacji, odbiór dokumentów z 18 lokalizacji w całej Polsce
Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!