07.10.2009

17.04.2009, „Gazeta Finansowa”, Dla kogo outsourcing back-office?

Oferta firm outsourcingowych w zakresie back-office skierowana jest do firm oraz instytucji obsługujących dużą liczbę klientów końcowych, które prowadzą rozbudowaną dokumentację swoich działań oraz otrzymują i wysyłają masową ilość korespondencji.

Oferta firm outsourcingowych w zakresie back-office skierowana jest do firm oraz instytucji obsługujących dużą liczbę klientów końcowych, które prowadzą rozbudowaną dokumentację swoich działań oraz otrzymują i wysyłają masową ilość korespondencji.

Usługi obejmują też obsługę procesów specyficznych dla danych sektorów, na przykład wniosków kredytowych w bankowości czy likwidacji szkód w ubezpieczeniach. Rozwiązania pozwalają firmom na zapewnienie właściwej ochrony obsługiwanych dokumentów, ale także na rozbudowanie zakresu współpracy z firmą outsourcingową świadczącą wspomniane usługi, w miarę zmieniających się potrzeb. Najważniejszą korzyścią z outsourcingu jest obniżenie kosztów operacyjnych przedsiębiorstwa, które zdecydowały się na tę usługę oraz zdecydowanie lepszy monitoring realizowanych procesów, a także możliwość wykonywania swoich kluczowych zadań zdecydowanie bardziej efektywnie. Najwięcej zleceń z zakresu opisanej wyżej obsługi back-office realizowanych jest dla firm z sektorów: bankowego, ubezpieczeniowego, telekomunikacyjnego oraz energetycznego. W przyszłości jednak spodziewamy się też zdecydowanego rozwoju usług dedykowanych służbie zdrowia oraz sektorowi administracji publicznej.

Piotr Cholewa, Prezes Zarządu ArchiDoc

Udostępnij