24.06.2010
ArchiDoc dla CANAL+ Cyfrowy
ArchiDoc SA podjął współpracę ze spółką CANAL+ Cyfrowy w zakresie obsługi korespondencji klienckiej. Współpraca jest realizowana w z wykorzystaniem systemu kancelaryjnego INDO.
ArchiDoc SA podjął współpracę ze spółką CANAL+ Cyfrowy w zakresie obsługi korespondencji klienckiej. Współpraca jest realizowana w z wykorzystaniem systemu kancelaryjnego INDO.
Umowa z CANAL+ Cyfrowy (operator Cyfry+, producent kanałów premium i tematycznych) obejmuje skanowanie i rejestrację w systemie informatycznym operatora telewizyjnego korespondencji papierowej napływającej od abonentóworaz podmiotów instytucjonalnych. W ramach usługi outsourcer przetwarza miesięcznie następujące dokumenty: zamówienia usług, dowody wpłaty i wznowień sygnału, a także reklamacje i wnioski o zmianę pakietu czy adresu. W najbliższym czasie jest planowane rozwinięcie współpracy i zwiększenie obsługiwanego wolumenu dokumentacji .
„Efektywne zarządzanie korespondencją, szczególnie w organizacjach posiadających dużą liczbę odbiorców, jest jednym z kluczowych czynników wpływających na jakość obsługi klienta. Obsługa tego procesu w modelu outsourcingowym umożliwia nie tylko redukcję kosztów, ale przede wszystkim zapewnia klientowi dostęp do wiedzy i technologii oferowanych w ramach usługi przez firmę zewnętrzną. Nasze rozwiązania powstały na bazie wieloletnich doświadczeń w realizacji projektów z zakresu zarządzania dokumentacją dla największych polskich firm” – mówi Konrad Rochalski, prezes zarządu ArchiDoc SA.
System kancelaryjny INDO to autorska aplikacja informatyczna, stworzona przez spółkę IT Point, wchodzącą w skład grupy kapitałowej ArchiDoc. Aplikacja pomaga efektywnie zarządzać procesami związanymi z obsługą masowej dokumentacji, łatwo integruje się z oprogramowaniem CRM, BPM i OCR. Połączenia realizowane przez INDO są szyfrowane za pomocą protokołu SSL dla aplikacji udostępnianych w sieci Internet.