03.04.2017

DPD Polska kolejnym klientem ArchiDoc z rynku KEP

ArchiDoc wdrożył kompleksowe rozwiązanie usprawniające przepływ dokumentów w firmie kurierskiej DPD Polska. Usługa została dostosowana do specyfiki procesów realizowanych przez podmioty z branży transportu i logistyki.

ArchiDoc wdrożył kompleksowe rozwiązanie usprawniające przepływ dokumentów w firmie kurierskiej DPD Polska. Usługa została dostosowana do specyfiki procesów realizowanych przez podmioty z branży transportu i logistyki.

 

W ramach współpracy z DPD Polska ArchiDoc obsługuje m.in. listy przewozowe, umowy z klientami i protokoły szkodowe klienta. Usługa obejmuje digitalizację i udostępnianie dokumentacji, e-archiwum i archiwizację papierową. W projekcie jest wykorzystywana autorska technologia INDO, udostępniana klientowi w modelu SaaS (software as a service).

 

Systematycznie optymalizujemy wewnętrzne procesy, aby zapewnić nadawcom i odbiorcom jak najwyższy standard obsługi. Szybki dostęp do elektronicznych wersji dokumentów pozwala nam sprawnie realizować zadania związane z doręczaniem przesyłek i dążyć do najwyższej jakości obsługi – powiedziała Monika Kowalska, Członek Zarządu nadzorujący Pion Jakości, Administracji i Bezpieczeństwa w DPD Polska.

Rozwiązanie wdrożone w DPD Polska zostało dopasowane do specyfiki działania firm kurierskich i kategorii przetwarzanych przez nie dokumentów. Dostęp do zdigitalizowanej dokumentacji jest realizowany z poziomu platformy online. Przy wykorzystaniu aplikacji klient ma możliwość zamawiania także papierowych oryginałów dokumentów, które są dostarczane uprawnionym pracownikom DPD Polska w ciągu 24 godzin.
Rozwój branży KEP napędza przede wszystkim dynamicznie rosnący e-commerce. Większa liczba przesyłek oznacza więcej dokumentów, ale także procesów związanych z obsługą klienta. Nasze usługi pomagają usprawnić codzienną pracę takich podmiotów – powiedział Konrad Rochalski, prezes zarządu ArchiDoc SA.

 

Według raportu PwC rynek KEP w Polsce jest warty ponad 5 mld złotych, a liczba paczek wysyłanych rocznie do 2018 roku przekroczy 440 mln rocznie.

 

Firmy kurierskie coraz częściej wdrażają rozwiązania automatyzujące procesy biznesowe. To pozwala im skuteczniej konkurować na szybko rosnącym rynku – dodaje Konrad Rochalski.

 

ArchiDoc oferuje firmom kurierskim także kompleksową obsługę procesów biznesowych związanych m.in. z obsługą reklamacji. Realizacja takich projektów odbywa się z wykorzystaniem elektronicznego obiegu dokumentów (workflow).

Do grona klientów ArchiDoc należy także jeden z największych operatorów logistycznych w Polsce, działający na rynku KEP.

 

Udostępnij