08.05.2014

Grupa OEX pod wspólną marką i z nową strategią

Grupa OEX tworzy jedną, wspólną markę dla wszystkich spółek wchodzących w skład holdingu. Pod brandem OEX Business Services zaoferuje klientom kompleksowe wsparcie procesów sprzedażowych i marketingowych oraz szeroko pojętą obsługę back-office.
 

Grupa OEX tworzy jedną, wspólną markę dla wszystkich spółek wchodzących w skład holdingu. Pod brandem OEX Business Services zaoferuje klientom kompleksowe wsparcie procesów sprzedażowych i marketingowych oraz szeroko pojętą obsługę back-office.

OEX powstał w 2011 roku w wyniku połączenia grupy kapitałowej ArchiDoc (ArchiDoc i Call One) ze spółkami należącymi do Funduszu Neo Investments (Cursor, Galposter, Voice Contact Center). W marcu 2013 roku do struktur holdingu dołączyła firma Divante, będąca liderem usług z segmentu e-commerce. Obecnie wszystkie spółki wchodzące w skład Grupy będą funkcjonować pod marką OEX Business Services.

Zmiana logo jest związana nie tylko z chęcią odświeżenia wizerunku holdingu. Bazując na wzorcach światowych oraz opiniach klientów Grupa OEX podjęła decyzję o uproszczeniu struktury oferty, tworząc siedem linii biznesowych: E-biznes, logistyka specjalizowana, identyfikacja wizualna, obsługa procesów zakupowych, wsparcie sprzedaży, back-office i zarządzanie dokumentami oraz contact center.

Powyższe zmiany są efektem naszych dotychczasowych doświadczeń, obserwacji rynku i analizy opinii klientów. W ciągu trzech lat udało nam się zbudować silną i rozpoznawalną w branży markę. Teraz robimy kolejny krok w kierunku rozwoju naszej organizacji – powiedział Konrad Rochalski, w zarządzie OEX odpowiedzialny za obszar back-office.

Jednocześnie Grupa OEX zamierza koncentrować się na dalszym rozwijaniu portfolio usług. W najbliższym czasie spółka sfinalizuje m.in. jedną z planowanych na rok 2014 akwizycji.

Kluczowa dla nas jest dalsza rozbudowa portfolio usług, tak byśmy w jak najszerszym stopniu mogli wspierać potrzeby biznesu naszych klientów. Szczególny nacisk chcemy kłaść na przejrzystą komunikację korzyści wynikających z kompleksowości naszej oferty – mówi Artur Wojtaszek, w zarządzie OEX odpowiedzialny za obszar sales&marketing.

W lutym 2014 roku OEX uruchomił w Warszawie centralną siedzibę holdingu, będącą jednocześnie centrum operacyjnym. Łącznie Grupa dysponuje kilkudziesięcioma lokalizacjami na terenie całej Polski, m.in. w Chorzowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu i Bydgoszczy. W skali roku realizuje na rzecz klientów ponad półtora tysiąca projektów. OEX jest również jednym z największych pracodawców spośród spółek działających w obszarze nowoczesnych usług biznesowych – rocznie zatrudnia blisko 10 000 osób.
 

Udostępnij