13.09.2006
Jesienna kampania reklamowa ArchiDoc
Warszawa, 14 września 2006 – ArchiDoc, rozpoczyna kolejną edycję kampanii reklamowej „Documentny outsourcing”.
Główny nacisk położono na outsourcing zarządzania korespondencją – usługę ArchiDoc nagrodzoną w konkursie „Teraz Polska”. Działania reklamowe koncentrują się na sektorach finansowo-ubezpieczeniowym, telekomunikacyjnym oraz energetycznym; obejmą Internet, prasę gospodarczą i specjalistyczną.
Podstawowy cel kampanii to umocnienie wizerunku firmy ArchiDoc jako lidera w branży zarządzania dokumentami. Ponadto istotne jest zbudowanie skojarzeń z marką ArchiDoc: zaawansowana technologia, nowoczesność, bezpieczeństwo, pewność, niezawodność. Zarówno hasło „Documentny outsourcing”, jak i kreacja nawiązują do wcześniejszej akcji reklamowej, zrealizowanej wiosną tego roku.
Działania marketingowe prowadzone w sieci skoncentrują się na reklamie wybranych słów kluczowych w wyszukiwarkach Google i Onet oraz na wzmocnieniu pozycji witryny ArchiDoc w Internecie. Ponadto planowane jest również utworzenie sponsorowanych sekcji „zarządzanie dokumentami” w portalach branżowych i ogólno biznesowych. Reklamy drukowane ukażą się na łamach prasy gospodarczej i specjalistycznej: miesięczników Forbes, Bank, Manager Magazin oraz kwartalnika Outsourcing Magazine.
Kreacja bazuje na layoucie przygotowanym dla edycji wiosennej przez Hannę Bartosik z agencji Fresh Media. Planowanie i zakup powierzchni reklamowych zostały dokonane przez ArchiDoc we własnym zakresie.