22.03.2006
Pierwsza kampania reklamowa
„Documentny outsourcing” – pierwsza kampania reklamowa firmy świadczącej usługi kompleksowego zarządzania dokumentami
Z początkiem marca b.r. ArchiDoc rozpoczęła swoją kampanię reklamową – pierwszą tak szeroką kampanię, realizowaną przez firmę tego sektora rynkowego. Działania reklamowe, prowadzone pod hasłem „Documentny outsourcing”, skoncentrowano na sektorach bankowym, finansowym i ubezpieczeń. Kampania obejmuje prasę gospodarczą oraz Internet i potrwa dwa miesiące.
Kampania „Documentny outsourcing” ma na celu budowę wizerunku ArchiDoc jako lidera rynku zarządzania dokumentami a zarazem jedynej firmy, która świadczy pełne usługi w tym zakresie. „Działania reklamowe to kolejny etap w procesie re-brandingu naszej firmy”, mówi Anna Zawadzka, Marketing Manager ArchiDoc. „Po zmianie nazwy z Archiwa Śląskie na ArchiDoc, pragniemy zaznajomić rynek z naszą nową identyfikacją wizualną oraz rozpocząć budowę wizerunku firmy jako nowoczesnej, elastycznej, dynamicznie rozwijającej się i świadczącej usługi w oparciu o najnowocześniejsze technologie dostępne na polskim rynku”.
Kolejnym celem działań reklamowych jest stworzenie świadomości marki ArchiDoc wśród osób poszukujących rozwiązań z dziedziny outsourcingu, archiwizacji danych i obiegu dokumentów. Grupą docelową kampanii są prezesi, dyrektorzy finansowi, dyrektorzy administracyjni dyrektorzy IT z największych przedsiębiorstw działających na polskim rynku, które obsługują klienta masowego i generują dużą ilość dokumentów. Działania reklamowe będą koncentrowały się głównie na sektorach bankowości, finansów i ubezpieczeń.
Kampania będzie prowadzona w kwietniu i maju b.r. Obejmie prasę gospodarczą – dzienniki (Gazeta Prawna, Puls Biznesu), tygodniki (Gazeta Bankowa, Gazeta Finansowa) oraz miesięczniki (Forbes). Reklamy pojawią się także w prasie specjalistycznej – tytułach Computerworld, Outsourcing Magazine i MSI. Równolegle będzie prowadzona kampania internetowa – kampania banerowa w portalach businessowych, branżowych serwisach bankowych i ubezpieczeniowych (m.in. bankier.pl, expander.pl, money.pl, banki.pl) oraz stronach internetowych prasy gospodarczej (pb.pl, rp.pl), działania z zakresu web positioning dla strony www firmy oraz boksy sponsorowane dla wybranych słów.
Kreacje kampanii przygotowała Hanna Bartosik z agencji Fresh Media. Planowanie i zakup powierzchni reklamowych zostały dokonane przez ArchiDoc we własnym zakresie.