04.10.2011
Rebranding Grupy Outsourcing Experts
Grupa Outsourcing Experts tworzy wspólną identyfikację wizualną podmiotów wchodzących w jej skład. Rebranding obejmie zmianę logotypów oraz odświeżenie szaty graficznej materiałów korporacyjnych i marketingowych.
Grupa Outsourcing Experts tworzy wspólną identyfikację wizualną podmiotów wchodzących w jej skład. Rebranding obejmie zmianę logotypów oraz odświeżenie szaty graficznej materiałów korporacyjnych i marketingowych. Za realizację projektu odpowiadał Dział Marketingu Grupy Outsourcing Experts oraz spółka Galposter.
Grupa Outsourcing Experts powstała w maju 2011 roku w wyniku połączenia Grupy kapitałowej ArchiDoc ze spółkami należącymi do Funduszu Neo Investments. W jej skład wchodzą 4 podmioty z rynku outsourcingu, do których należą:
- ArchiDoc SA – rozwiązania outsourcingowe w dziedzinie zarządzania dokumentami, rejestracji danych; obsługi procesów back-offce;
- Cursor – rozwiązania outsourcingowe w zakresie wsparcia sprzedaży i marketingu (budowa i zarządzanie strukturami handlowymi, merchandising, usługi promocyjne, zaplecze logistyczne);
- Galposter – rozwiązania outsourcingowe w obszarze procesów identyfikacyjnych, rebrandingowych i budowy sieci;
- Voice Contact Center – outsourcing call / contact center – wielokanałowa obsługa klienta (telefon, Internet, faks) oraz sprzedaż powiązana z budowaniem wizerunku marketingowego firm.
Dzięki integracji, Outsourcing Experts stał się jednym z największych podmiotów funkcjonujących w branży outsourcingu w Polsce. Ujednolicenie wizerunku marek z portfolio Grupy to kolejny etap w umacnianiu pozycji Grupy na rynku.
Zarówno znak graficzny Outsourcing Experts, jak odświeżone logotypy spółek łączy figura koła. Nowa odsłona marek utrzymana została w prostej formie oraz wyróżniającej się kolorystyce i typografii.
„Okrąg jest metaforą optymalizacji, która w przypadku Grupy Outsourcing Experts oznacza oferowanie usług o najlepszym stosunku jakości do ceny. Symbolizuje też holistyczne i kompleksowe podejście do outsourcingu. W naszym portfolio znajdują się spółki oferujące szeroki zakres usług – od wsparcia sprzedaży i marketingu, po obsługę zawiązaną z zarządzaniem dokumentami oraz call center. Nowemu wizerunkowi towarzyszy więc nie tylko zmiana kluczowych elementów komunikacji wizualnej, ale przede wszystkim rozszerzenie, uatrakcyjnienie i wzmocnienie oferty biznesowej” – mówi Anna Zawadzka – dyrektor ds. marketingu i PR Grupy Outsourcing Experts.
Ze względu na ugruntowaną pozycję na rynku, spółki Cursor, Galposter, ArchiDoc i Voice Contact Center nadal funkcjonować będą pod swoimi nazwami handlowymi.
„Grupa Outsourcing Experts, kieruje się hasłem „Siła grupy, elastyczność jednostki”. Za każdą ze spółek stoją setki zrealizowanych projektów oraz wysoka rozpoznawalność w branży. Nie chcemy z tego rezygnować. Dlatego zdecydowaliśmy, że ich nazwy pozostaną bez zmian. Jednocześnie, zunifikowana identyfikacja wizualna podkreśla wspólne kompetencje, wartości i strategię” – dodaje Michał Zoll, prezes zarządu spółki Galposter, należącej do Grup Outsourcing Experts.
We wrześniu 2011 Zarząd Grupy Outsourcing Experts podjął decyzję o połączeniu firm Call One i Voice Contact Center. Integracja spółek jest etapem w zwiększaniu potencjału Grupy Outsourcing Experts przez specjalizację w poszczególnych segmentach usług outsourcingowych. Nadzór nad połączonymi firmami sprawować będzie Adam Kotrych, dotychczasowy prezes zarządu Voice Contact Center.
Koncentracja firm Call One i Voice Contact Center – oferujących usługi outsourcingowe z zakresu wielokanałowej obsługi klienta – ma na celu wzmocnienie pozycji rynkowej Grupy Outsourcing Experts w obszarze call i contact center. Połączona spółka zarządzać będzie 700 stanowiskami operacyjnymi zlokalizowanymi głównie w Warszawie i Łodzi. Tym samym, Voice Contact Center dołączy do pięciu największych graczy na rynku call i contact center.