20.10.2010

„www.pocztowokurierski.pl”, OUTSOURCING BEZ TAJEMNIC – rozwiązania technologiczne…

Dobrze prosperująca firma to przede wszystkim wykwalifikowany personel. Kompetentny zespół ludzi, którzy potrafią rozwiązać każde napotkane na swojej drodze zadanie. Jednakże zespół ekspertów to nie wszystko.

Dobrze prosperująca firma to przede wszystkim wykwalifikowany personel. Kompetentny zespół ludzi, którzy potrafią rozwiązać każde napotkane na swojej drodze zadanie. Jednakże zespół ekspertów to nie wszystko. Aby mógł sprawnie działać, potrzebuje infrastruktury – specjalistycznych, nowoczesnych urządzeń, które ułatwią i przyspieszą wykonanie każdego zadania. W branży outsourcingowej park maszynowy uzależniony jest od zakresu działalności danej firmy, podstawą są przede wszystkim urządzenia drukujące oraz kopertujące, czy coś jeszcze? Co niezbędne jest firmom outsourcingowym, by istnieć na rynku, by zachować ciągłość i wydajność wykonywanych zleceń? O tym, w kolejnej części dyskusji panelowej poświęconej zagadnieniu zarządzania korespondencji. 

Pocztowokurierski.pl: Jakie maszyny, urządzenia są niezbędne przy prowadzeniu takiej działalności?

Konrad Rochalski, Archidoc S.A.: Poza klasyczną infrastrukturą IT (serwery, macierze, dyski, stacje robocze), systemami masowego wydruku, kopertownicami i urządzeniami do finishingu, niezbędne przy tego typu działalności jest wszystko, co pozwala nam zarządzać obiegiem dokumentu przy pomocy technologii kodów kreskowych, czyli:

  • czytnik kodów kreskowych – ręczny lub stacjonarny;

  • terminal – najczęściej przenośny, zawierający wbudowany czytnik kodów kreskowych, wyposażony także w klawiaturę i wyświetlacz. Jego zadaniem jest gromadzenie informacji z kodów kreskowych, przechowywanie ich w wewnętrznej pamięci, opracowywanie, analiza, przygotowanie raportu i ostatecznie przesłanie danych do systemu informatycznego, który je przetwarza;

  • oprogramowanie zintegrowane z terminalami, drukarkami i systemem analitycznym. (…)

Udostępnij