Rozpoczęcie współpracy: 2018 r.
Zakres usług
- Obsługa kancelarii:
- Przejęcie, skanowanie i rejestrowanie dokumentacji
- Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej
- Archiwizacja dokumentów
- Porządkowanie dokumentacji
- Rejestracja i skanowanie
- Udostępnianie dokumentów
Skala projektu
2 kancelarie w lokalizacjach banku
1 000 000 stron skanowanych miesięcznie
13 000 korespondencji obsługiwanej miesięcznie
100 000 przechowywanych pudeł dokumentów
Przejęcie pracowników kancelarii
Korzyści biznesowe
- Pełne wsparcie na każdym etapie działań w Polsce
- Zabezpieczenie prawne i organizacyjne na nieznanym klientowi rynku, doradztwo w obszarze prawa pracy, organizacji spółek handlowych oraz kwestii podatkowo-rozliczeniowych
- Scedowanie działań administracyjnych na dostawcę usługi, możliwość koncentracji na core biznesie
- Optymalizacja kosztów operacyjnych
- Model rozliczeń dostosowany do specyfiki projektu, stały poziom marży – realny wpływ na koszty po stronie klienta
Case studies
CANAL+ Polska
Wdrożenie aplikacji przyniosło korzyści na trzech płaszczyznach: obniżenia kosztów, zwiększenia bezpieczeństwa i oszczędności czasu

PKP Energetyka S.A.
Ponad 2 500 metrów bieżących przejętej i zarejestrowanej dokumentacji, odbiór dokumentów z 18 lokalizacji w całej Polsce

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!