Rozpoczęcie współpracy: 2009
Zakres usługi
- Obsługa dokumentów z ponad 300 punktów sprzedaży
- Centralne archiwum dokumentów
- Obsługa poleceń zapłaty i not korygujących
- Obsługa procesu reklamacji
- Obsługa dokumentacji technicznej
- Obsługa e-mailowego kontaktu z klientem końcowym
- Obsługa dokumentacji księgowej
- Obsługa zwrotów pocztowych
Skala projektu
800 000 dokumentów rejestrowanych miesięcznie
2 500 000 stron skanowanych miesięcznie
20 000 zgłoszeń e-mail i fax obsługiwanych miesięcznie
98,9 % poprawnie procesowanych dokumentów
45 000 przechowywanych pudeł
95,0% dokumentów papierowych obsługiwanych w ciągu 24 h
Korzyści biznesowe
- Dostęp do wersji elektronicznej dokumentacji, usprawniający proces weryfikacji i rozliczania umów;
- Możliwość złożonej integracji systemowej;
- Elastyczne rozładowywanie okresowych wahań ilości przetwarzanych dokumentów;
- Gwarancja SLA jakościowego oraz ilościowego;
- Zminimalizowanie ryzyka uszkodzenia/zniszczenia źródłowej dokumentacji papierowej;
- Stałe raportowanie o zawartości przesyłek przyjętych do procesowania. Raporty określają ilości umów, dostarczają informacji o błędach w specyfikacjach, brakach, nadmiarach – zwrotach umów i ich powodach.
- Wysyłka automatycznych potwierdzeń do punktów sprzedaży związanych z kompletnością nadesłanych przesyłek;
- Centralizacja archiwum dokumentacji papierowej dostęp do oryginałów dokumentów w ciągu 24H;
- Współpraca ułatwia systematyczną dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta.
- Możliwość wprowadzania bieżących zmian w zarchiwizowanym zasobie dokumentacji w związku z licznymi zmianami prawnymi;
Case studies
CANAL+ Polska
Wdrożenie aplikacji przyniosło korzyści na trzech płaszczyznach: obniżenia kosztów, zwiększenia bezpieczeństwa i oszczędności czasu
PKP Energetyka S.A.
Ponad 2 500 metrów bieżących przejętej i zarejestrowanej dokumentacji, odbiór dokumentów z 18 lokalizacji w całej Polsce
Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!