Rozpoczęcie współpracy: 2016
Zakres usługi
- Kompleksowe wsparcie uruchomienia centrum operacyjnego w Polsce
- Bieżące wsparcie funkcjonowania polskiego centrum operacyjnego – negocjacje z dostawcami, fit-out (przygotowanie powierzchni biurowej), wsparcie organizacyjne i prawne, usługi doradcze, działania administracyjno-organizacyjne
- Rekrutacja pracowników i kadry managerskiej
- Zatrudnienie i kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa (cały zespół zatrudniony w ArchiDoc), doradztwo HR
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie doradcze w zakresie funkcjonowania spółki w Polsce
Budowa projektu od zera 100 pracowników (początkowo 22 osoby, w tym Site Manager)
Cały zespół z biegłą znajomością języka angielskiego
Wysoko oceniane przez klienta kompetencje zespołu
Efektywność pracy przewyższająca założenia
Wysoka ocena jakości usług przez klienta
Korzyści biznesowe
- Pełne wsparcie na każdym etapie działań w Polsce
- Zabezpieczenie prawne i organizacyjne na nieznanym klientowi rynku, doradztwo w obszarze prawa pracy, organizacji spółek handlowych oraz kwestii podatkowo-rozliczeniowych
- Scedowanie działań administracyjnych na dostawcę usługi, możliwość koncentracji na core biznesie
- Optymalizacja kosztów operacyjnych
- Model rozliczeń dostosowany do specyfiki projektu, stały poziom marży – realny wpływ na koszty po stronie klienta
Case studies
CANAL+ Polska
Wdrożenie aplikacji przyniosło korzyści na trzech płaszczyznach: obniżenia kosztów, zwiększenia bezpieczeństwa i oszczędności czasu
PKP Energetyka S.A.
Ponad 2 500 metrów bieżących przejętej i zarejestrowanej dokumentacji, odbiór dokumentów z 18 lokalizacji w całej Polsce
Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!