Case studies

Phlexglobal Limited

Rozpoczęcie współpracy: 2016

Zakres usługi

  • Kompleksowe wsparcie uruchomienia centrum operacyjnego w Polsce
  • Bieżące wsparcie funkcjonowania polskiego centrum operacyjnego – negocjacje z dostawcami, fit-out (przygotowanie powierzchni biurowej), wsparcie organizacyjne i prawne, usługi doradcze, działania administracyjno-organizacyjne
  • Rekrutacja pracowników i kadry managerskiej
  • Zatrudnienie i kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa (cały zespół zatrudniony w ArchiDoc), doradztwo HR
  • Wsparcie techniczne
  • Wsparcie doradcze w zakresie funkcjonowania spółki w Polsce

Budowa projektu od zera 100 pracowników (początkowo 22 osoby, w tym Site Manager)

Cały zespół z biegłą znajomością języka angielskiego

Wysoko oceniane przez klienta kompetencje zespołu

Efektywność pracy przewyższająca założenia

Wysoka ocena jakości usług przez klienta

Korzyści biznesowe

  • Pełne wsparcie na każdym etapie działań w Polsce
  • Zabezpieczenie prawne i organizacyjne na nieznanym klientowi rynku, doradztwo w obszarze prawa pracy, organizacji spółek handlowych oraz kwestii podatkowo-rozliczeniowych
  • Scedowanie działań administracyjnych na dostawcę usługi, możliwość koncentracji na core biznesie
  • Optymalizacja kosztów operacyjnych
  • Model rozliczeń dostosowany do specyfiki projektu, stały poziom marży – realny wpływ na koszty po stronie klienta

Case studies

CANAL+ Polska

Wdrożenie aplikacji przyniosło korzyści na trzech płaszczyznach: obniżenia kosztów, zwiększenia bezpieczeństwa i oszczędności czasu

Więcej

PKP Energetyka S.A.

Ponad 2 500 metrów bieżących przejętej i zarejestrowanej dokumentacji, odbiór dokumentów z 18 lokalizacji w całej Polsce

Więcej

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!

Zapytaj o ofertę