Aktualności

16.02.2016

Rzeczpospolita, Firmy częściej wybierają biuro bez papieru.

O 20 proc., do 700 min zł, wzrosła w ubiegłym roku wartość usług zarządzania dokumentami i procesów back-office. - Koncepcja biura bez papieru jest coraz bardziej atrakcyjna dla firm.

15.02.2016

ArchiDoc: rok 2015 najlepszym od lat dla branży usług zarządzania dokumentami i procesami back-office

Z roku na rok powiększa się grono firm korzystających z outsourcingu zarządzania dokumentami i procesów back-office. Według wstępnych szacunków przychody ArchiDoc wzrosły w 2015 roku o ok. 20 proc., co odzwierciedla ogólną sytuację na rynku. 

19.01.2016

ArchiDoc wspiera obsługę polis i likwidacji szkód InterRisk

Spółka ArchiDoc, rozpoczęła współpracę z InterRisk. W ramach projektu outsourcer świadczy usługę usprawniającą proces likwidacji szkód oraz obsługi polis. Rozwiązanie, wsparte autorskim systemem informatycznym INDO, jest sprofilowane pod kątem potrzeb branży ubezpieczeniowej.

16.12.2015

ArchiDoc wspiera digitalizację zbiorów Archiwum Nauki PAN i PAU w Krakowie

Spółka ArchiDoc została partnerem 200. jubileuszu Towarzystwa Naukowego Krakowskiego. Środki pozyskane od ArchiDoc zostały przeznaczone na digitalizację bezcennych dzieł znajdujących się w Archiwum Nauki PAN i PAU w Krakowie.

29.10.2015

ArchiDoc wdrożył elektroniczny obieg dokumentów w Erbud SA

Spółka ArchiDoc wdrożyła system workflow w jednej z największych polskich firm budowlanych. Współpraca outsourcera ze spółką Erbud została rozszerzona o budowę centralnego archiwum dokumentów.

20.08.2015

ArchiDoc z kolejnym tytułem Rzetelnego Outsourcera

Spółka ArchiDoc została wyróżniona nagrodą Rzetelny Outsourcer. Wyróżnienie jest przyznawane przez redakcję Outsourcing Magazine najlepszym graczom działającym w sektorze profesjonalnych usług biznesowych.

29.07.2015

5 kroków do obniżenia kosztów obsługi kancelarii

Listy, przesyłki i wszelkiego rodzaju pisma są nieodłącznym elementem funkcjonowania każdej organizacji. Efektywny obieg korespondencji wpływa na poprawę jakości obsługi klientów i usprawnia współpracę z dostawcami. Dobrze zorganizowana kancelaria pozwala na redukcję kosztów nawet o 30 proc.
 

17.07.2015

Outsourcing Magazine, Czy firma może funkcjonować bez papieru?

W zarządzaniu dokumentacją przedsiębiorstwa pozostającego w kontakcie z tysiącami klientów niezwykle ważna jest organizacja procesów jej przetwarzania. Sprawna obsługa ogromnej liczby zapytań i zdarzeń oznacza zadowolenie klienta a w efekcie sukces firmy.

16.06.2015

Gazeta Finansowa, Who is who – osobowości outsourcingu

Konrad Rochalski, prezes zarządu ArchiDoc i Voice Contact Center z branżą nowoczesnych usług biznesowych związany od 1999 r. Współtworzył, a od 2011 r. kieruje Grupą OEX, jedną z największych polskich firm na rynku BPO.