Aktualności

07.04.2011

„Logistyka a Jakość”, Nie tylko dla oszczędności

Usługi dedykowane dla przemysłu są specyficzne. Muszą zapewnić najwyższe standardy działania i maksymalny poziom niezawodności. Nie o komforcie użytkowników obiektu bowiem mowa, ale o ciągłości produkcji. To właśnie dlatego klienci z tego sektora za najwyższą jakość obsługi są w stanie słono zapłacić dostawcy usług FM.

28.03.2011

„IT Reseller”, Uporządkuj, zarchiwizuj, ale niekoniecznie drukuj

 Systemy do obiegu dokumentów upraszczają pracę w firmie, pomagają zapanować nad ogromną liczbą tworzonych pism i korespondencji oraz ograniczają liczbę niepotrzebnych wydruków.

23.03.2011

„Puls Biznesu”, Pięć pytań do Bartosza Krakowiaka, dyrektora IT w społce ArchiDoc

Bartosz Krakowiak, Dyrektor IT ArchiDoc odpowiada na pytania dotyczące ulubionych technologii.

 

22.03.2011

Rozwiązanie kancelaryjne ArchiDoc wyróżnione w konkursie HIT Roku!

ArchiDoc otrzymał wyróżnienie w konkursie HIT Roku dla Instytucji Finansowej w kategorii Rozwiązanie. Spółka została doceniona za usługę związaną z obsługą kancelarii.

17.03.2011

„Gazeta prawna”, Kto zarobi na wiosennyc porządkach

Z najnowszych badań wykonanych na zlecenie spółki ArchiDoc wynika, że w ciągu ostatnich dwóch lat zainteresowanie outsourcingiem wzrosło o ok. 10 proc. Spośród 200 przedsiębiorstw biorących udział w badaniu 58 proc. zadeklarowało, że korzysta z usług instytucji zewnętrznych .

09.03.2011

Nowy Dyrektor IT w ArchiDoc

ArchiDoc SA powołał nową osobę w strukturach działu IT. Stanowisko dyrektora objął Bartosz Krakowiak, a do jego zadań należy m.in. realizacja projektów wdrożeniowych oraz zarządzanie pracą działu IT.

08.03.2011

„Gazeta Wyborcza”, Mamo, nie bój się elastycznej pracy!

Konrad Rochalski, prezes zarządu firmy ArchiDoc (wykonującej usługi dla firm związane z zarządzaniem dokumentami): Telepracę uważam za dobry sposób na pozyskanie wartościowych pracowników, których główną wadą jest to, że źle się czują „przywiązani" osiem godzin do biurka.

03.03.2011

„Strategie”, Dokumenty dobrze posprzątane

Stosy dokumentów zajmują kazdą wolną półkę, a pracownicy tracą godziny na odszukanie faktur i zamówień. Taki chaos może kosztować przedsiębiorstwo tysiące złotych.

21.02.2011

„Bank”, Kronika

Dla sektora finansowego back-office pozostaje niezmiennie jednym z najatrakcyjniejszych obszarów do wyoutsourcowania.