Aktualności
18.02.2011
„Outsourcingportal.pl”, Powstało Centrum Zakupów dla administracji
26 stycznia Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłosiła, że powstało Centrum Usług Wspólnych, które docelowo ma realizować procesy zakupowe dla administracji rządowej. Przewidywane oszczędności mają wynieść nawet do 50 proc.
09.02.2011
Dlaczego warto skorzystać z usług outsourcera?
W Polsce oraz na świecie outsourcing staje się z roku na rok coraz popularniejszy. Według badań firmy ArchiDoc o tym, że warto korzystać z outsourcingu, jest przekonanych już ponad 58% polskich przedsiębiorców. W ciągu dwóch lat liczba ta może znacząco wzrosnąć.
07.02.2011
„pocztowokurierski.pl”, Innowacja jako przewaga konkurencyjna
Zarządzanie korespondencją to ważny proces w każdej organizacji. Jest to jeden z podstawowych sposobów kształtowania wizerunku firmy wśród otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego.
28.01.2011
„Outsourcing Magazine”, Likwidacja szkody kluczowym elementem
W celu usprawnienia procesów związanych z likwidacją szkód ubezpieczyciele decydują się na współpracę z firmami outsourcingowymi. Podmioty wyspecjalizowane w świadczeniu takich usług oferują nie tylko wiedzę, jak zoptymalizować dany obszar, ale także nowoczesne zaplecze technologiczno-sprzętowe.
26.01.2011
„Rzeczpospolita”, Outsourcing to źródło dostępu do zaawansowanych technologii
Outsourcing wciąż jest postrzegany przez polskie przedsiębiorstwa głównie jako metoda redukcji kosztów. Według analizy wdrożeń przeprowadzonych przez firmę ArchiDoc powierzenie obsługi procesów wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej generuje nawet 20 proc. oszczędności.
26.01.2011
Likwidacja szkody – kluczowy element dla ubezpieczonego i ubezpieczyciela
W celu usprawnienia procesów związanych z likwidacją szkód ubezpieczyciele decydują się na współpracę z firmami outsourcingowymi. Podmioty wyspecjalizowane w świadczeniu takich usług oferują nie tylko wiedzę, jak zoptymalizować dany obszar, ale także nowoczesne zaplecze technologiczno-sprzętowe.
12.01.2011
Branża finansowa otwarta na outsourcing
Dla sektora finansowego back-office pozostaje niezmiennie jednym z najatrakcyjniejszych obszarów do wyoutsourcowania. Z badań spółki ArchiDoc wynika, że z outsourcingu zarządzania dokumentacją korzysta już 77% przebadanych przedsiębiorstw z tej branży, jest to wzrost aż o 18 punktów procentowych od 2008 roku.
11.01.2011
„Personel i zarządzanie”, Korzystanie z sił wsparcia
W ciągu dwóch lat zainteresowanie usługami outsourcingowymi wśród polskich firm wzrosło prawie o 10 proc. - wynika z badań zrealizowanych na zlecenie spółki ArchiDoc. Spośród 200 przedsiębiorstw biorących udział w tegorocznym badaniu aż 58 proc. zadeklarowało, że korzysta z usług instytucji zewnętrznych.
04.01.2011
„E-gospodarka.pl”: Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
Przełom roku 2010 i 2011 jest momentem zwrotnym dla outsourcingu w Polsce - zarówno w dziedzinie nowoczesnych usług biznesowych świadczonych dla zagranicznych klientów, jak i na wewnętrznym, polskim rynku outsourcingowym. Przedstawiciele obu sektorów podkreślają konieczność rozwoju w kierunku obsługi zaawansowanych procesów - podaje raport Instytutu Outsourcingu (IO) i Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych w Polsce (ABSL).