Aktualności
04.01.2011
„Bankier.pl”: Większa efektywność działań banków dzięki nowelizacji prawa w zakresie outsourcingu
Rządowe Centrum Legislacji finalizuje właśnie prace nad projektem ustawy, która ma usprawnić współpracę banków z zewnętrznymi partnerami. Według ekspertów Instytutu Outsourcingu nowe przepisy korzystnie wpłyną na prace tych instytucji: podniosą ich efektywność, obniżą koszty i zwiększą elastyczność działania.
03.01.2011
„Dziennik Gazeta Prawna”: Polska Rzeczpospolita księgowa
24 KONCERNY chcą utworzyć w Polsce centra obsługi biznesu. Już teraz działa ich 500, w najbliższych latach przybędzie 50 proc.
23.12.2010
„CRN Polska”, Ministerstow Finansów liberalizuje przepisy
Rozporządzenie ministra finansów w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub kontroli skarbowej ma zacząć obowiązywać od 1 stycznia 2011 r. Dla przedsiębiorców oznacza to długo wyczekiwane zmiany na lepsze.
20.12.2010
Polski rynek BPO na tle Europy
Od kilkunastu lat sektor BPO (Business Process Outsourcing) w Polsce dynamicznie wzrasta, a kończący się właśnie 2010 rok możemy uznać za jeden z najlepszych. Patrząc z perspektywy globalnej, branża BPO doskonale poradziła sobie z kryzysem. Cieszy również fakt, że Polska – jako jedyny kraj w Europie – odnotowała w tym trudnym czasie wzrost gospodarczy.
17.12.2010
„Bank”, Dokumenty mogą być tańsze
Najlepiej byłoby, gdyby w banku w ogóle nie używano papieru. Na razie jednak idei tej, jakże miłej dyrektorom finansowym i ekologom, nie da się zrealizować. Można natomiast ograniczyć koszty drukowania, magazynowania i wyszukiwania dokumentów.
17.12.2010
„Bank”, Banki uzewnętrznią swoje procesy
Zainteresowanie polskich firm usługami outsourcingowymi wzrosło wciągu dwóch lat o 10 proc. - wynika z badania przeprowadzonego przez Ipsos. Niebawem może się okazać, że ich popularność wzrośnie Jeszcze bardziej, głównie za sprawą instytucji z sektora finansowego.
15.12.2010
„Harvard Business Review”, INTEGRACJA PROCESÓW: klucz do skutecznego pozyskiwania klientów
Outsourcing usług związanych z pozyskiwaniem klientów to jeden z podstawowych obszarów optymalizacji działań w zakresie marketingu i sprzedaży. Efektywność tego procesu jest jednak uzależniona od współdziałania wszystkich składających się nań czynności.
10.12.2010
„Outsourcing Magazine”, OUTSOURCING W WYBRANYCH SEKTORACH
Doskonalenie zawodowe pracowników, transport i obsługa nieruchomości to najczęściej outsourcowane procesy przez firmy handlowe i farmaceutyczno-kosmetyczne. O wielerzadziej decydują się one na zewnętrzną obsługę informatyczną, która jest z kolei bardzopopularna wśród usługodawców.
10.12.2010
„Outsourcing Magazine”, RELACJE INWESTORSKIE
ArchiDoc SA poszerzyła zakres kontraktu z Bankiem Millennium o nowe usługi. Aktualnie oprócz obsługi kancelarii umowa obejmuje także sortowanie i dystrybucję korespondencji wewnątrz bańka oraz zarządzanie materiałami marketingowymi.