Aktualności

30.11.2010

Outsourcing back-office na rynku polskim

Z przeprowadzonego przez spółkę ArchiDoc badania rynku outsourcingu wynika, że polskie przedsiębiorstwa najczęściej decydują się na powierzenie podmiotom zewnętrznym procesów z zakresu back-office. W 2008 roku 29% firm deklarowało, że korzysta z tego typu usług, obecnie jest to aż 48%.

30.11.2010

„Dziennik Gazeta Prawna”, Outsourcing: najważniejszą zaletą jest opłacalność

W ciągu dwóch lat zainteresowanie usługami outsourcingowymi wśród polskich firm wzrosło o blisko 10 proc. Do najchętniej outsourcowanych obszarów należy technologia informatyczna. 
 

30.11.2010

„Puls Biznesu”, Nie jesteśmy tani, ale wciąż konkurencyjni

Polska pozostanie atrakcyjna dla inwestujących w centra usług tak długo, jak długo będzie spełniać ich wymagania. Liczba zatrudnionych w centrach outsourcingowych w najbliższych latach może wzrosnąć nawet dwukrotnie.

30.11.2010

„Puls Biznesu”, Rynek usług szybko rośnie

Centra usług mają w Polsce coraz więcej klientów. Wartość tego rynku ma w tym roku sięgnąć 1,2 mld zł. A firmy outsourcingowe już szukają kolejnych klientów. Coraz więcej firm współpracuje z partnerami zewnętrznymi. A firmy outsourcingowe chcą podbić kolejne branże.

29.11.2010

„Modern Office Manager”, SZUKANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ WYNIKA NAJCZĘŚCIEJ Z POTRZEBY POPRAWY FUNKCJONOWANIA

Przedsiębiorstwa decydujące się na outsourcing poszczególnych procesów swojej działalności tradycyjnie liczą na znaczącą redukcję kosztów, automatyzację poszczególnych czynności oraz podniesienie efektywności. Coraz częściej jednak klienci na co dzień korzystający z usług dostawców zewnętrznych dostrzegają również dodatkowe korzyści.

24.11.2010

„Dziennik Gazeta Prawna”, Bezpieczeństwo Zachowania tajemnicy we współpracy z outsourcerem

Solidna ochrona danych stanowi część oferty outsourcingowej.
Wyciek informacji może skutkować problemami prawnymi, stratami finansowymi lub całkowitą utratą klientów.

23.11.2010

„Businessman.pl”, Kraj kwitnącego outsourcingu

Kryzys czy świetna koniunktura: branża outsourcingowa w Polsce rośnie jak na drożdżach. Ale wkrótce będzie musiała sprostać wyzwaniom globalnym.

18.11.2010

„www.bankier.pl”, Polskie firmy dojrzały do outsourcingu

Infosys BPO, jeden ze światowych liderów sektora Business Proces Outsourcing, zdecydował się przystąpić do Instytutu Outsourcingu, organizacji branżowej skupiającej czołowych przedstawicieli polskiego outsourcingu.

18.11.2010

„www.pocztowokurierski.pl”, Ekologiczna i Ekonomiczna E-faktura

Od przeszło pięciu lat polscy przedsiębiorcy mają wybór – mogą wystawiać faktury w formie tradycyjnej – papierowej, bądź też skorzystać z faktur elektronicznych, które można wysyłać do Klientów, a także rozliczyć się na ich podstawie z Urzędem Skarbowym.