Aktualności
08.06.2010
„Gazeta Finansowa”, 25 najlepszych osobistości polskiego outsourcingu
Archidoc -Konrad Rochalski, prezes zarządu
08.06.2010
Call One – nowy gracz na rynku call center
ArchiDoc uruchomił nową spółkę call center. Firma Call One została utworzona w ramach grupy kapitałowej ArchiDoc, która skupia podmioty oferujące nowoczesne rozwiązania z obszaru Business Process Outsourcing (BPO).
19.05.2010
„Puls Biznesu”, Digitalizacja to nie wszystko
Sama zmiana dokumentu papierowego na elektroniczny niewiele firmie daje. Biorąc się za archiwizację dokumentów w formie cyfrowej, trzeba sobie zadać pytanie: co to usprawni w biznesie?
18.05.2010
„Bank – Horyzonty Bankowości 2010”, Outsourcing systemów teleinformatycznych
Staje się nieodzownym elementem strategii instytucji finansowych. Prawidłowo wdrożony pozwala bankowi skupić się na głównym obszarze kompetencji, zredukować koszty i uprościć ich strukturę. A przede wszystkim - płynniej wykorzystywać możliwości oferowane przez innowacyjne technologie.
11.05.2010
„Bankier.pl”, Kuchnia Outsourcingu, czyli sztuka przygotowywania udanej współpracy
W ostatnich dniach kwietnia w hotelu Marriott odbyła się konferencja „Outsourcing od kuchni” organizowana przez Fundację Instytut Outsourcingu.
07.05.2010
„Personel i Zarządzanie”, Efektywność kadr na przykładzie doświadczenia firm outsourcingowych.
Kluczem do sukcesu firm outsourcingowych jest odpowiedni dobór kadr, dobra organizacja pracy, sprawne procedury i wykorzystanie wypróbowanych narzędzi.
05.05.2010
ArchiDoc obsługuje kancelarię Banku Millennium
ArchiDoc SA rozpoczął współpracę z Bankiem Millennium. W ramach umowy spółka ArchiDoc realizuje kompleksową obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej w Centralnej Kancelarii Banku.
01.04.2010
Money.pl Biuro bez papieru. Czy sen się wreszcie ziści?
Choć zastosowanie technologii e-dokumentacji staje się w firmach coraz powszechniejsze, to jednak biura całkowicie pozbawione półek, z pękającymi w szwach segregatorami, to widok znany bardziej z filmów science fiction niż z rzeczywistości.
15.03.2010
„Forbes” Outsourcing – polska specjalność
Bywa cała albo w części zamglona biurokracją, zdarzają się na niej burze albo niekorzystny biorytm. Mapa lokowania przez międzynarodowe koncerny centrów nowoczesnych usług działających na zasadzie Business Process Outsourcing (BPO) przypomina meteorologiczną.