Aktualności
07.10.2009
26.03.2009, „Gazeta Prawna”, Małe firmy oraz administracja pomogą sektorowi IT przetrwać kryzys
Branża IT w czasie kryzysu widzi potencjał w małych i średnich przedsiębiorstwach. Jako priorytety inwestycyjne dla firm w 2009 roku analitycy wskazują projekty Business Intelligence i systemy klasy ERR.
07.10.2009
03.04.2009, „Newss.pl”, Outsourcing usług back-office w branży handlowej
ArchiDoc Sp. z o. o. – lider w dziedzinie innowacyjnego zarządzania dokumentami i outsourcingu procesów biznesowych – przedstawił wyniki badań rynku, dotyczących zastosowania outsourcingowego modelu usług back-office w branży handlowej.
07.10.2009
10.04.2009, „Gazeta Finansowa”, Optymalizacja pracy przedsiębiorstw jest dziś priorytetem
Rozmowa z Waldemarem Nowickim, Wiceprezesem Zarządu ArchiDoc.
07.10.2009
17.04.2009, „Gazeta Finansowa”, Dla kogo outsourcing back-office?
Oferta firm outsourcingowych w zakresie back-office skierowana jest do firm oraz instytucji obsługujących dużą liczbę klientów końcowych, które prowadzą rozbudowaną dokumentację swoich działań oraz otrzymują i wysyłają masową ilość korespondencji.
07.10.2009
04.05.2009, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, Outsourcing obsługi korespondencji
Całkowita wartość rynku outsourcingu back-office i call center szacowana jest na około 1,3 mld zł, z czego segment druku i wysyłki jest wart blisko 520 mln zł. Na skutek zwiększającej się liczby korespondencji masowej np. w postaci faktur i umów przesyłanych pocztą tradycyjną lub elektroniczną, sektor ten będzie nadal wzrastać.
07.10.2009
07.05.2009, „Inwestycje.pl”, Outsourcing wpisany w strategie firm
ArchiDoc Sp. z o. o. podsumował rezultaty badań rynku outsourcingu back-office. Z analiz przeprowadzonych przez IPSOS*, wynika, że przekazywanie na zewnątrz czynności administracyjnych stanowi element strategii rozwoju wielu firm i instytucji, a decyzje w tej sprawie coraz częściej podejmowane są przez zarządy przedsiębiorstw (55%).
07.10.2009
12.05.2009, „Gazeta Bankowa”, Same plusy
Obsługa dokumentów elektronicznych jest szybsza, są one też tańsze, a koszt ich obsługi może być jeszcze niższy, jeżeli firma odda proces w outsourcing.
07.10.2009
05.2009, „Outsourcing Magazine” Coraz więcej dokumentów
Powierzenie outsourcerom czynności związanych ze sferą zarządzania dokumentami i informacją staje się w Polsce coraz bardziej powszechne. Z przeprowadzonych w 2008 r. badań wynika, że procesy back-office, a do nich zalicza się działania związane z przetwarzaniem dokumentów, są na drugim miejscu (po informatyce), jeśli chodzi o oddawanie w outsourcing.
06.10.2009
05.2009, „Wiadomości handlowe”, Sposób na tanią księgowość i zarządzanie kadrami
Coraz więcej firm sektora handlu decyduje się na outsourcing usług back-office. Ta anglojęzyczna formułka dla przeciętnego zjadacza chleba brzmi jak zaklęcie, jednak warto zadać sobie trud i wyjaśnić co się pod nią kryje, bo oszczędności z wdrożenia rzeczonego outsourcingu mogą być znaczne.