Aktualności

07.10.2009

26.03.2009, „Gazeta Prawna”, Małe firmy oraz administracja pomogą sektorowi IT przetrwać kryzys

Branża IT w czasie kryzysu widzi potencjał w małych i średnich przedsiębiorstwach. Jako priorytety inwestycyjne dla firm w 2009 roku analitycy wskazują projekty Business Intelligence i systemy klasy ERR.

07.10.2009

03.04.2009, „Newss.pl”, Outsourcing usług back-office w branży handlowej

ArchiDoc Sp. z o. o. – lider w dziedzinie innowacyjnego zarządzania dokumentami i outsourcingu procesów biznesowych – przedstawił wyniki badań rynku, dotyczących zastosowania outsourcingowego modelu usług back-office w branży handlowej.

07.10.2009

10.04.2009, „Gazeta Finansowa”, Optymalizacja pracy przedsiębiorstw jest dziś priorytetem

Rozmowa z Waldemarem Nowickim, Wiceprezesem Zarządu ArchiDoc.

07.10.2009

17.04.2009, „Gazeta Finansowa”, Dla kogo outsourcing back-office?

Oferta firm outsourcingowych w zakresie back-office skierowana jest do firm oraz instytucji obsługujących dużą liczbę klientów końcowych, które prowadzą rozbudowaną dokumentację swoich działań oraz otrzymują i wysyłają masową ilość korespondencji.

07.10.2009

04.05.2009, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, Outsourcing obsługi korespondencji

Całkowita wartość rynku outsourcingu back-office i call center szacowana jest na około 1,3 mld zł, z czego segment druku i wysyłki jest wart blisko 520 mln zł. Na skutek zwiększającej się liczby korespondencji masowej np. w postaci faktur i umów przesyłanych pocztą tradycyjną lub elektroniczną, sektor ten będzie nadal wzrastać.

07.10.2009

07.05.2009, „Inwestycje.pl”, Outsourcing wpisany w strategie firm

ArchiDoc Sp. z o. o. podsumował rezultaty badań rynku outsourcingu back-office. Z analiz przeprowadzonych przez IPSOS*, wynika, że przekazywanie na zewnątrz czynności administracyjnych stanowi element strategii rozwoju wielu firm i instytucji, a decyzje w tej sprawie coraz częściej podejmowane są przez zarządy przedsiębiorstw (55%).

07.10.2009

12.05.2009, „Gazeta Bankowa”, Same plusy

Obsługa dokumentów elektronicznych jest szybsza, są one też tańsze, a koszt ich obsługi może być jeszcze niższy, jeżeli firma odda proces w outsourcing.

07.10.2009

05.2009, „Outsourcing Magazine” Coraz więcej dokumentów

Powierzenie outsourcerom czynności związanych ze sferą zarządzania dokumentami i informacją staje się w Polsce coraz bardziej powszechne. Z przeprowadzonych w 2008 r. badań wynika, że procesy back-office, a do nich zalicza się działania związane z przetwarzaniem dokumentów, są na drugim miejscu (po informatyce), jeśli chodzi o oddawanie w outsourcing.

06.10.2009

05.2009, „Wiadomości handlowe”, Sposób na tanią księgowość i zarządzanie kadrami

Coraz więcej firm sektora handlu decyduje się na outsourcing usług back-office. Ta anglojęzyczna formułka dla przeciętnego zjadacza chleba brzmi jak zaklęcie, jednak warto zadać sobie trud i wyjaśnić co się pod nią kryje, bo oszczędności z wdrożenia rzeczonego outsourcingu mogą być znaczne.