Aktualności
28.09.2009
Waldemar Nowicki Wiceprezesem ArchiDoc
ArchiDoc Sp. z o.o. rozszerzył struktury Zarządu. Stanowisko Wiceprezesa objął Waldemar Nowicki, który aktualnie odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie wszystkich pionów spółki.
28.09.2009
ArchiDoc dla ING Banku Śląskiego
ArchiDoc Sp. z o. o. podpisał kontrakt na zarządzanie korespondencją ING Banku Śląskiego. Usługa Mailing Room obejmuje obsługę dokumentacji przychodzącej oraz wychodzącej.
28.09.2009
Nowy Dyrektor ds. Sprzedaży w ArchiDoc
ArchiDoc wprowadził zmiany w strukturach Działu Handlowego. Od lutego 2009 roku sprzedażą w spółce kieruje Dominik Łabiński. Do jego zadań należy tworzenie i realizacja polityki sprzedażowej firmy oraz zarządzanie pracą zespołu handlowców.
28.09.2009
ArchiDoc już od 15 lat na rynku!
ArchiDoc obchodzi jubileusz 15-lecia działalności. Obecnie spółka zatrudnia niemal 500 pracowników, a jej infrastruktura magazynowa to 12.000 m2.
28.09.2009
ArchiDoc pozyskał środki unijne na kompleksowe szkolenia pracowników
ArchiDoc Sp. z o. o. pozyskał dotację Europejskiego Funduszu Społecznego na realizację kompleksowego projektu szkoleniowego. Środki, które przeznaczone zostaną na program rozwoju kompetencji pracowników
28.09.2009
Helpdesk usprawni obsługę techniczną klientów ArchiDoc
ArchiDoc wzbogacił swoją ofertę o usługę Helpdesk. To innowacyjne narzędzie usprawniające komunikację z klientami spółki i umożliwiające szybkie rozwiązywanie incydentów
13.01.2009
ArchiDoc zdobywcą Złotego Lauru Klienta 2009!
ArchiDoc Sp. z o. o. zdobył I miejsce w konkursie Laur Klienta 2009. Spółka otrzymała Złote Godło w kategorii Zarządzanie Dokumentami, jako najbardziej rozpoznawalna i ceniona marka w branży outsourcingu usług back-office.
22.12.2008
12.11.2008, „Puls Biznesu”, Koszty zmienne zamiast stałych
Outsourcing procesów back-office jest jednym ze sopsobów na racjonalizację wydatków.
22.12.2008
17.11.2008, „Gazeta Bankowa”, Oni zrobią to lepiej
Najnowsze badania mówią, że tylko w sektorze BPO pracuje 45 tyś. osób i trend jest wzrostowy.