Aktualności
24.06.2008
1.06.2008, „Outsourcing Magazine Raport Specjalny”, Mały rynek z wielkim potencjałem
Niedojrzały, ale za to coraz szybciej i dynamiczniej się rozwijający - taki jest rynek outsourcingu w zarządzaniu zasobami informacji w Polsce. Według fachowców z branży, popyt na usługi archiwizacji, wydruków masowych oraz zarządzania drukiem biurowym będzie coraz większy.
23.06.2008
23.06.2008, „Gazeta Bankowa”, Klient nasz pan
Klient odzyskuje swoją pozycję na rynku – to już nie jest tajemnicą dla żadnego menedżera kierującego biznesem. Technologie są ważne, ale są to tylko narzędzia w rękach sprawnego biznesmena.
17.06.2008
17.06.2008, „Computerworld”, Trudne rozstania z papierem
Towarzystwa ubezpieczeniowe to obok służby zdrowia i administracji publicznej organizacje najgłębiej pogrążone w papierowej dokumentacji. Na przeszkodzie pełnej digitalizacji nie stoi wcale brak pieniędzy na inwestycje.
13.06.2008
13.06.2008. „Puls Biznesu”, Lepiej zrobią Ci to inni
Aż 94 proc. dużych firm w Polsce zleca na zewnątrz co najmniej jeden rodzaj swej działalności
13.06.2008
13.06.2008, „Puls Biznesu”, Papiery nie muszą zalewać
Wraz ze wzrostem liczby klientów Tele2 przybyło dokumentów. Powierzyła więc zarządzanie nimi firmie zewnętrznej.
13.06.2008
13.06.2008, „Puls Biznesu”, Ruszył instytut
Na mapie szkół specjalizujących się w problematyce outsourcingu pojawił się nowy podmiot — Instytut Outsourcingu.
11.06.2008
ArchiDoc pracuje dla Kredyt Banku
ArchiDoc realizuje projekt indeksowania i skanowania umów kredytowych dla Kredyt Banku S.A. To kolejna umowa ArchiDoc z firmą z sektora bankowego. Wcześniej – w 2007 roku - nawiązana została współpraca z CitiBankiem Handlowym.
04.06.2008
4.06.2008, „Puls Biznesu”, Warto płacić za wiedzę
Nietrafiona decyzja inwestycyjna może kosztować miliardy. IDC, Gartner i inne najważniejsze firmy badawcze zajmujące się branżą IT są obecne w Polsce. Konkurują z nimi krajowe przedsiębiorstwa.
02.06.2008
04/2008, „Modern Office Manager”, Call center – sprawna komunikacja
System powinien zapewnić skuteczną interakcję między klientem, pracownikami działu i przebywającymi często poza firmą, specjalistami.