Aktualności

03.01.2008

12.2007, „Bank”, Skuteczne dzwonienie

Ten rynek rośnie bardzo szybko. Chodzi nie tylko o zwiększenie sprzedaży dotychczas oferowanych produktów, ale budowanie baz klienckich pod kątem ich wykorzystania do oferowania nowych poszczególnym grupom konsumentów. Jest kilka newralgicznych momentów dla sprawności działania telefonicznego centrum.

02.01.2008

31.12.2007, „Computerworld”, Było lepiej, będzie lepiej

Wśród naszych rozmówców dominują optymistyczne opinie na temat 2007 r. oraz nadchodzących 12 miesięcy. Nic dziwnego, według najnowszych danych IDC, w roku 2007 rynek wzrósł o 22% do ponad 8 mld USD i dalej ma wzrastać.

18.12.2007

17.12.2007, „Gazeta.pl”, Odświeżona strona www ArchiDoc

ArchiDoc, firma specjalizująca się w outsourcingu procesów back-office, uruchomiła nową wersję swojej strony internetowej. Jest ona dostępna pod adresem http://www.archidoc.pl

05.12.2007

Awanse w ArchiDoc

Firma ArchiDoc awansowała Marka Brondera i Waldemara Nowickiego na stanowiska Dyrektorów Zarządzających. Będą oni odpowiadali za dalszy rozwój działalności ArchiDoc nakierowany na outsourcing procesów biznesowych (Business Proces Outsourcing, BPO).

03.12.2007

3.12.2007, „Gazeta Bankowa”, Centrum kontaktu

29.11.2007

27.11.2007, „Gazeta.pl”, Pora na outsourcing back-office

Polski rynek zarządzania dokumentami coraz wyraźniej zmierza w stronę kompleksowych usług, obejmujących obsługę całych procesów biznesowych, twierdzą przedstawiciele ArchiDoc.

29.11.2007

Outsourcing procesów biznesowych – śniadanie prasowe ArchiDoc

27 listopada 2007 r. ArchiDoc zorganizował spotkanie dla dziennikarzy, którego tematem przewodnim było hasło: „Business Process Outsourcing – coś więcej niż outsourcing IT”.

07.11.2007

ArchiDoc unowocześnia swoje Contact Office

Firma ArchiDoc wprowadziła do swojego Contact Office technologię VoIP. Pozwoli to na łatwą rozbudowę modułów call center o kolejne stanowiska w przypadku napływu większej ilości dokumentacji klienckiej lub też przystąpienia do realizacji nowych projektów.

04.11.2007

11.2007, „Nowy Przemysł”, Jak to zrobić?

Systemy klasy ECM (Enterprise Content Management) do zarządzania dokumentami są coraz powszechniej stosowane w firmach. Jednak system, czyli oprogramowanie ECM, to tylko "serce" kompleksowego projektu IT. Aby je wdrożyć, potrzeba innych elementów, przeważnie sprzętu, który pozwoli ogarnąć chaos związany z rosnącymi terabajtami danych.