Aktualności
03.01.2008
12.2007, „Bank”, Skuteczne dzwonienie
Ten rynek rośnie bardzo szybko. Chodzi nie tylko o zwiększenie sprzedaży dotychczas oferowanych produktów, ale budowanie baz klienckich pod kątem ich wykorzystania do oferowania nowych poszczególnym grupom konsumentów. Jest kilka newralgicznych momentów dla sprawności działania telefonicznego centrum.
02.01.2008
31.12.2007, „Computerworld”, Było lepiej, będzie lepiej
Wśród naszych rozmówców dominują optymistyczne opinie na temat 2007 r. oraz nadchodzących 12 miesięcy. Nic dziwnego, według najnowszych danych IDC, w roku 2007 rynek wzrósł o 22% do ponad 8 mld USD i dalej ma wzrastać.
18.12.2007
17.12.2007, „Gazeta.pl”, Odświeżona strona www ArchiDoc
ArchiDoc, firma specjalizująca się w outsourcingu procesów back-office, uruchomiła nową wersję swojej strony internetowej. Jest ona dostępna pod adresem http://www.archidoc.pl
05.12.2007
Awanse w ArchiDoc
Firma ArchiDoc awansowała Marka Brondera i Waldemara Nowickiego na stanowiska Dyrektorów Zarządzających. Będą oni odpowiadali za dalszy rozwój działalności ArchiDoc nakierowany na outsourcing procesów biznesowych (Business Proces Outsourcing, BPO).
29.11.2007
27.11.2007, „Gazeta.pl”, Pora na outsourcing back-office
Polski rynek zarządzania dokumentami coraz wyraźniej zmierza w stronę kompleksowych usług, obejmujących obsługę całych procesów biznesowych, twierdzą przedstawiciele ArchiDoc.
29.11.2007
Outsourcing procesów biznesowych – śniadanie prasowe ArchiDoc
27 listopada 2007 r. ArchiDoc zorganizował spotkanie dla dziennikarzy, którego tematem przewodnim było hasło: „Business Process Outsourcing – coś więcej niż outsourcing IT”.
07.11.2007
ArchiDoc unowocześnia swoje Contact Office
Firma ArchiDoc wprowadziła do swojego Contact Office technologię VoIP. Pozwoli to na łatwą rozbudowę modułów call center o kolejne stanowiska w przypadku napływu większej ilości dokumentacji klienckiej lub też przystąpienia do realizacji nowych projektów.
04.11.2007
11.2007, „Nowy Przemysł”, Jak to zrobić?
Systemy klasy ECM (Enterprise Content Management) do zarządzania dokumentami są coraz powszechniej stosowane w firmach. Jednak system, czyli oprogramowanie ECM, to tylko "serce" kompleksowego projektu IT. Aby je wdrożyć, potrzeba innych elementów, przeważnie sprzętu, który pozwoli ogarnąć chaos związany z rosnącymi terabajtami danych.