Aktualności
07.09.2007
07.2007, „Forbes”, Outsourcing dla każdego
Outsourcować można wiele, ale jak dużo? I ile to kosztuje? Sprawdziliśmy, zakładając wirtualną firmę i przypatrując się przedsiębiorstwom działającym w realnym świecie
07.09.2007
07.2007, „Manager Magazine”, Pochwała pedantyzmu
BAŁAGAN NA BIURKU. Jest on nie tylko dyskomfortem dla miłujących ład. To też zmarnowany czas pracownika i wyrzucone w błoto pieniądze firmy.
05.09.2007
20.08.2007, „Gazeta Bankowa”, Cyberzarządzanie
Prawa wolnego rynku są bezwzględne. O sukcesie firmy decyduje klient, a więc o jego względy zabiegają wszyscy handlowcy. Skuteczni będą tylko wtedy, gdy cała firma będzie działała sprawnie.
25.07.2007
07.2007, „Bank”, Obsługa wniosków kredytowych w modelu outsourcingowym
Czas obsługi klienta – kluczowy czynnik przewagi konkurencyjnej.
25.07.2007
07.2007, „Bank”, Outsourcing Procesów Biznesowych i banki
Jest to „żywy”, nieautoryzowany zapis obszernych fragmentów debaty: „Outsourcing Procesów Biznesowych”, którą firma ArchiDoc Sp. z o.o. zorganizowała wspólnie z redakcją miesięcznika finansowego BANK w warszawskim „Klubie Bankowca” 14 czerwca 2007 r.
23.07.2007
23.07.2007, Interia.pl, 40 proc. pracowników gubi dokumenty
Bałagan na biurku. Jest on nie tylko dyskomfortem dla miłujących ład. To też zmarnowany czas pracownika i wyrzucone w błoto pieniądze firmy.
23.07.2007
23.07.2007, „Gazeta Bankowa”, Czas energetyki
Rozmowa z Markiem Bronderem, Dyrektorem Zarządzającym ds. Sprzedaży i Rozwoju w firmie ArchiDoc.
23.07.2007
23.07.2007, „Gazeta Bankowa”, Dokumenty cyfrowe
Kogo interesują dokumenty elektroniczne? Biznesmenów – tak. Sektor usług publicznych, takich jak służba zdrowia – być może. Administrację – prawdopodobnie...
09.07.2007
06.07.2007, „Gazeta.pl”, Outsourcing procesów biznesowych: czy zaufać?
Powierzenie obsługi procesów związanych z IT firmom zewnętrznym nadal jest postrzegane w wielu polskich przedsiębiorstwach jako zbyteczne, a w niektórych - wręcz jako mogące nieść niebezpieczeństwa związane z dostępem do poufnych danych.