Aktualności

03.04.2017

DPD Polska kolejnym klientem ArchiDoc z rynku KEP

ArchiDoc wdrożył kompleksowe rozwiązanie usprawniające przepływ dokumentów w firmie kurierskiej DPD Polska. Usługa została dostosowana do specyfiki procesów realizowanych przez podmioty z branży transportu i logistyki.

09.03.2017

Puls Biznesu, Firmy odkopują się z papierów

Przejście z tradycyjnego obiegu dokumentów na cyfrowy daje oszczędności i usprawnia działania administracyjne.

20.01.2017

stooq.pl, OEX zrealizował transakcję nabycia 100% akcji Archidoc

Pomiędzy emitentem a Teronita Holdings Limited z siedzibą w Larnace (sprzedający) została zawarta umowa przyrzeczona sprzedaży akcji Archidoc, w wyniku czego emitent zrealizował transakcję nabycia akcji Archidoc

05.12.2016

Sektor bankowy w fazie głębszych zmian

Polska może stracić pozycję lidera w Europie Środkowej pod względem rentowności sektora bankowego. Prognozy Deloitte pokazują, że proste metody kreowania wyników przestają wystarczać. Jedną z szans jest zacieśnienie strategicznej współpracy instytucji finansowych z firmami technologiczno-usługowymi.
 

03.11.2016

Proces likwidacji szkód coraz sprawniejszy

Najczęstszą przyczyną przedłużania się procesu likwidacji szkody są braki lub niejasności w samym zgłoszeniu. Brak kompletu dokumentów, nieczytelne kserokopie dokumentacji, błędnie wybrany formularz zgłoszenia, niepełne dane, brak umówienia oględzin dla zdarzenia, które tego wymaga, brak wiedzy na temat potrzebnych dokumentów i sposobu ich dostarczenia – to wszystko odwleka moment wypłaty odszkodowania.

21.09.2016

GoWork.pl, Wywiad z Igą Mettler HR Manager

Oferujemy kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji.

14.07.2016

Usługi back-office pozwalają lekarzom poświęcić więcej czasu pacjentom

Jak wynika z raportu portalu Medycyna Praktyczna większość polskich lekarzy i personelu medycznego dużą część swojego czasu pracy przeznacza na wypełnianie dokumentów i wpisywanie informacji do systemów. Dostępne na rynku usługi pozwalają wymiernie usprawnić wprowadzanie danych i obieg dokumentacji w takich placówkach.

12.05.2016

Biuro bez papieru – 5 kluczowych korzyści

Koszt druku, kopiowania, przesyłania, skanowania i przechowywania dokumentów papierowych może być nawet 10 razy wyższy od kosztu zakupu papieru1. Model paperless office jest więc coraz popularniejszy wśród polskich firm.

02.03.2016

ArchiDoc robi kolejny krok w stronę ekspansji zagranicznej

Do grona klientów ArchiDoc,dołączyła brytyjska spółka Phlexglobal Ltd. W ramach współpracy obu firm w II kwartale 2016 roku w Lublinie uruchomione zostanie nowoczesne centrum przetwarzania dokumentacji klinicznej.