Aktualności
03.04.2017
DPD Polska kolejnym klientem ArchiDoc z rynku KEP
ArchiDoc wdrożył kompleksowe rozwiązanie usprawniające przepływ dokumentów w firmie kurierskiej DPD Polska. Usługa została dostosowana do specyfiki procesów realizowanych przez podmioty z branży transportu i logistyki.
09.03.2017
Puls Biznesu, Firmy odkopują się z papierów
Przejście z tradycyjnego obiegu dokumentów na cyfrowy daje oszczędności i usprawnia działania administracyjne.
20.01.2017
stooq.pl, OEX zrealizował transakcję nabycia 100% akcji Archidoc
Pomiędzy emitentem a Teronita Holdings Limited z siedzibą w Larnace (sprzedający) została zawarta umowa przyrzeczona sprzedaży akcji Archidoc, w wyniku czego emitent zrealizował transakcję nabycia akcji Archidoc
05.12.2016
Sektor bankowy w fazie głębszych zmian
Polska może stracić pozycję lidera w Europie Środkowej pod względem rentowności sektora bankowego. Prognozy Deloitte pokazują, że proste metody kreowania wyników przestają wystarczać. Jedną z szans jest zacieśnienie strategicznej współpracy instytucji finansowych z firmami technologiczno-usługowymi.
03.11.2016
Proces likwidacji szkód coraz sprawniejszy
Najczęstszą przyczyną przedłużania się procesu likwidacji szkody są braki lub niejasności w samym zgłoszeniu. Brak kompletu dokumentów, nieczytelne kserokopie dokumentacji, błędnie wybrany formularz zgłoszenia, niepełne dane, brak umówienia oględzin dla zdarzenia, które tego wymaga, brak wiedzy na temat potrzebnych dokumentów i sposobu ich dostarczenia – to wszystko odwleka moment wypłaty odszkodowania.
21.09.2016
GoWork.pl, Wywiad z Igą Mettler HR Manager
Oferujemy kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji.
14.07.2016
Usługi back-office pozwalają lekarzom poświęcić więcej czasu pacjentom
Jak wynika z raportu portalu Medycyna Praktyczna większość polskich lekarzy i personelu medycznego dużą część swojego czasu pracy przeznacza na wypełnianie dokumentów i wpisywanie informacji do systemów. Dostępne na rynku usługi pozwalają wymiernie usprawnić wprowadzanie danych i obieg dokumentacji w takich placówkach.
12.05.2016
Biuro bez papieru – 5 kluczowych korzyści
Koszt druku, kopiowania, przesyłania, skanowania i przechowywania dokumentów papierowych może być nawet 10 razy wyższy od kosztu zakupu papieru1. Model paperless office jest więc coraz popularniejszy wśród polskich firm.
02.03.2016
ArchiDoc robi kolejny krok w stronę ekspansji zagranicznej
Do grona klientów ArchiDoc,dołączyła brytyjska spółka Phlexglobal Ltd. W ramach współpracy obu firm w II kwartale 2016 roku w Lublinie uruchomione zostanie nowoczesne centrum przetwarzania dokumentacji klinicznej.