Elastyczne dopasowanie do specyfikacji procesów klienta

Efektywność kosztowa

Pełne wsparcie techniczne i rozwój systemu (model SaaS)

Bezpieczeństwo
Twoich danych

INDO DMS

INDO zapewnia szybki i wygodny dostęp do dokumentów w wersji elektronicznej. Pracownicy klienta korzystający z systemu mają do dyspozycji szereg funkcjonalności umożliwiających sprawną obsługę znajdującej się w nim dokumentacji. Aktualnie z systemu korzysta ponad 30 tysięcy użytkowników.

  • moduł obsługi dokumentacji przychodzącej,
  • moduł obsługi dokumentacji wychodzącej,
  • e-archiwum (repozytorium elektroniczne),
  • zaawansowane mechanizmy wyszukiwania,
  • integracja z systemami informatycznymi: CRM, BPS, OCR,
  • moduł zarządzania użytkownikami,
  • system raportowania,
  • obsługa wersjonowania dokumentów,
  • procedury bezpieczeństwa informacji.

INDO SNOK

System Nadzoru Obiegu Korespondencji wspiera usługi kancelaryjne ArchiDoc zapewniając skuteczny monitoring przepływu dokumentów w organizacji oraz optymalizację pracy kurierów. Każdy etap obiegu danego dokumentu w organizacji jest rejestrowany w systemie, co zapobiega przypadkom zagubienia przesyłek. Rozwiązanie wykorzystuje technologię mobilną HandHeld, pozwalającą na obsługę kolejek, zaimplementowanie topografii lokalizacji, rejestrację pobrań i odbioru korespondencji i raportowanie statusów.

  • moduł obsługi korespondencji przychodzącej,
  • moduł obsługi korespondencji wychodzącej,
  • obsługa przesyłek zbiorczych,
  • mass mailing,
  • obsługa zwrotów,
  • powiadomienia e-mail o oczekującej korespondencji,
  • integracja z systemami Poczty Polskiej i zewnętrznych firm kurierskich,
  • system raportowania.

INDO OCR

Technologia OCR (Optical Character Recognition) pozwala nam automatyzować procesy rejestrowania danych z dokumentów w systemach informatycznych. Zastosowanie takiego rozwiązania umożliwia znaczne skrócenie czasu i redukcję kosztów obsługi tego procesu.

INDO OCR to narzędzie służące do transformacji obrazów / skanów dokumentów na pliki edytowalne w różnych formatach, np. Word, txt, Excel i inne. Dzięki zastosowaniu rozwiązań RPA (Robotic Process Automation) po pozyskaniu danych, np. z papierowej faktury są one automatycznie rejestrowane w systemie ERP. Większość z nich jest następnie automatycznie weryfikowana i zatwierdzana, gwarantując poziom bezbłędności nieosiągalny dla człowieka.

  • dokument elektroniczny
  • inteligentna/ pełnotekstowa analiza dokumentu
  • weryfikacja i zatwierdzanie wyników,
  • interfejs do systemu klienta

INDO OCR może być zintegrowany z różnymi systemami informatycznymi, a proces automatycznego przetwarzania danych pozyskanych z dokumentów odbywa się według zdefiniowanych reguł, zgodnie z potrzebami i specyfiką biznesu naszych klientów.

WEBCON BPS

Szukając rozwiązania w obszarze oprogramowania Business Process Management (BPM) zdecydowaliśmy się na partnerstwo z firmą WEBCON, producentem uznanego w Polsce i na świecie systemu dla platformy Microsoft SharePoint: WEBCON BPS. System WEBCON BPS jest zintegrowany z INDO i stanowi część kompleksowej platformy technologicznej ArchiDoc.

WEBCON BPS to platforma klasy Rapid Application Development, umożliwiająca obsługę różnych procesów biznesowych:

  • Operacyjnych
  • Finansowych
  • Sprzedażowych
  • Marketingowych
  • Kadrowych
  • IT

Platforma WEBCON BPS to zintegrowane narzędzie łączące funkcjonalności kluczowych aplikacji dla biznesu, efektywnie wspierające cyfrową transformację organizacji.

  • prosty w obsłudze interfejs
  • graficzny edytor procesów biznesowych
  • dwukierunkowa integracja z innymi systemami
  • zaawansowany mechanizm OCR
  • interfejs dla urządzeń mobilnych

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!

Zapytaj o ofertę