Elastyczne dopasowanie do specyfikacji procesów klienta
Efektywność kosztowa
Pełne wsparcie techniczne i rozwój systemu (model SaaS)
Bezpieczeństwo
Twoich danych
INDO DMS
INDO zapewnia szybki i wygodny dostęp do dokumentów w wersji elektronicznej. Pracownicy klienta korzystający z systemu mają do dyspozycji szereg funkcjonalności umożliwiających sprawną obsługę znajdującej się w nim dokumentacji. Aktualnie z systemu korzysta ponad 30 tysięcy użytkowników.
- moduł obsługi dokumentacji przychodzącej,
- moduł obsługi dokumentacji wychodzącej,
- e-archiwum (repozytorium elektroniczne),
- zaawansowane mechanizmy wyszukiwania,
- integracja z systemami informatycznymi: CRM, BPS, OCR,
- moduł zarządzania użytkownikami,
- system raportowania,
- obsługa wersjonowania dokumentów,
- procedury bezpieczeństwa informacji.
INDO SNOK
System Nadzoru Obiegu Korespondencji wspiera usługi kancelaryjne ArchiDoc zapewniając skuteczny monitoring przepływu dokumentów w organizacji oraz optymalizację pracy kurierów. Każdy etap obiegu danego dokumentu w organizacji jest rejestrowany w systemie, co zapobiega przypadkom zagubienia przesyłek. Rozwiązanie wykorzystuje technologię mobilną HandHeld, pozwalającą na obsługę kolejek, zaimplementowanie topografii lokalizacji, rejestrację pobrań i odbioru korespondencji i raportowanie statusów.
- moduł obsługi korespondencji przychodzącej,
- moduł obsługi korespondencji wychodzącej,
- obsługa przesyłek zbiorczych,
- mass mailing,
- obsługa zwrotów,
- powiadomienia e-mail o oczekującej korespondencji,
- integracja z systemami Poczty Polskiej i zewnętrznych firm kurierskich,
- system raportowania.
INDO OCR
Technologia OCR (Optical Character Recognition) pozwala nam automatyzować procesy rejestrowania danych z dokumentów w systemach informatycznych. Zastosowanie takiego rozwiązania umożliwia znaczne skrócenie czasu i redukcję kosztów obsługi tego procesu.
INDO OCR to narzędzie służące do transformacji obrazów / skanów dokumentów na pliki edytowalne w różnych formatach, np. Word, txt, Excel i inne. Dzięki zastosowaniu rozwiązań RPA (Robotic Process Automation) po pozyskaniu danych, np. z papierowej faktury są one automatycznie rejestrowane w systemie ERP. Większość z nich jest następnie automatycznie weryfikowana i zatwierdzana, gwarantując poziom bezbłędności nieosiągalny dla człowieka.
- dokument elektroniczny
- inteligentna/ pełnotekstowa analiza dokumentu
- weryfikacja i zatwierdzanie wyników,
- interfejs do systemu klienta
INDO OCR może być zintegrowany z różnymi systemami informatycznymi, a proces automatycznego przetwarzania danych pozyskanych z dokumentów odbywa się według zdefiniowanych reguł, zgodnie z potrzebami i specyfiką biznesu naszych klientów.
WEBCON BPS
WEBCON BPS to platforma klasy Rapid Application Development, umożliwiająca obsługę różnych procesów biznesowych:
- Operacyjnych
- Finansowych
- Sprzedażowych
- Marketingowych
- Kadrowych
- IT
Platforma WEBCON BPS to zintegrowane narzędzie łączące funkcjonalności kluczowych aplikacji dla biznesu, efektywnie wspierające cyfrową transformację organizacji.
- prosty w obsłudze interfejs
- graficzny edytor procesów biznesowych
- dwukierunkowa integracja z innymi systemami
- zaawansowany mechanizm OCR
- interfejs dla urządzeń mobilnych
Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!