- jesteś tutaj:
- Strona główna
- Usługi
- Obsługa kadr i płac
Outsourcing kadr i płac oferowany przez ArchiDoc zapewnia klientom korzyści niedostępne dotychczas na rynku. Jako jedna z nielicznych firm oferujemy połączenie obsługi kadrowo – płacowej z usługą zarządzania dokumentacją przetwarzaną przez działy HR. W ramach rozwiązania E Kadry na bazie systemu INDO dla klientów tworzymy eTeczki pracowników, umożliwiające szybki i wygodny dostęp do elektronicznych wersji dokumentów.
Obsługa kadr i płac w ArchiDoc bazuje na naszych wieloletnich doświadczeniach we współpracy z każdej wielkości firmami. Naszą przewagą jest doskonała organizacja pracy oraz elastyczność.
Oferujemy:
- zarządzanie aktami osobowymi – eTeczka pracownika;
- naliczanie płac;
- obsługę benefitów pozapłacowych;
- prowadzenie bieżących spraw pracowników;
- doradztwo w obszarze personalnym i formalno-prawnym.
Jesteśmy wpisani do rejestru przechowawców dokumentów kadrowo-płacowych. Nasze centra operacyjne w Chorzowie i Młochowie spełniają surowe wymogi w odniesieniu do warunków przechowywania dokumentacji, na podstawie rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 15 lutego 2005 roku w sprawie warunków przechowywania dokumentacji kadrowo-płacowej (Dz. U. 2005 nr . 32 poz 284).
JAK WYGLĄDA OUTSOURCING KADR I PŁAC W ARCHIDOC?
- Szybki i wygodny dostęp do dokumentów kadrowo – płacowych: e-Teczka.
- Skuteczniejsza kontrola nad procesem – automatyczny monitoring terminów oraz braków dokumentów.
- Realizacja procesu zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi – brak konieczności śledzenia pojawiających się zmian oraz dostosowywania do nich oprogramowania po stronie klienta.
- Bezproblemowe rozliczanie benefitów pozapłacowych dla pracowników.
- Możliwość jednoczesnej pracy wielu pracowników klienta z jednym dokumentem.
- Zminimalizowanie ryzyka uszkodzenia/zniszczenia źródłowej dokumentacji papierowej.
- Ograniczenie obiegu dokumentu w formie papierowej do niezbędnego minimum.
- Ograniczenie kosztów przechowywania dokumentacji.