30.01.2006

19.01.2006, „Papierowa przeszłość”, Gazeta Finansowa

ArchiDoc, największa polska firma świadcząca usługi kompleksowego zarządzania dokumentami, ogłosiła nową strategię rynkową. - Zmiana nazwy i marki firmy - z Archiwa Śląskie na ArchiDoc, odzwierciedla wykorzystywanie przez firmę najnowszych technologii do zastosowań archiwistycznych,

bezpieczeństwo stosowanych rozwiązań, szybkość dokonywania wdrożeń oraz realizowania usług, a także doświadczenie związane z wieloletnią obsługą dużych kontraktów – oświadczył prezes Piotr Cholewa. Zmiana strategii rynkowej wiąże się z rozszerzeniem zakresu usług świadczonych przez firmę. Poza usługami archiwizacji dokumentów oferuje również archiwizację danych elektronicznych. Proponuje nowe rozwiązania do zarządzania elektronicznym obiegiem dokumentów oraz outsourcing zarządzania korespondencją przychodzącą i wychodzącą klientów.
– W ciągu 3 lat zamierzamy skoncentrować się na rozwoju naszej oferty o całościowe rozwiązanie służące do zarządzania kontaktami z klientem – powiedział Cholewa. – Będziemy rozwijać zarówno samo rozwiązanie, jak również infrastrukturę, która pozwoli nam pozyskać kilku dużych klientów oraz rozwijać nasze kompetencje. Firma postanowiła również dokonać zmian w strukturze organizacyjnej firmy, wyodrębniając w niej dwa centra: w Katowicach i we Włocławku. — Regionalizacja pozwoli na lepsze spenetrowanie rynków lokalnych i dotarcie do podmiotów świadczących swoje usługi w określonych obszarach kraju – wyjaśnił Cholewa. W najbliższych miesiącach firma uruchomi również biuro w Warszawie, w którym będą zlokalizowane działy sprzedaży i marketingu. Siedziba zarządu spółki pozostanie w Katowicach.
 
AZ

Udostępnij