Zakres usługi
rejestracja korespondencji przychodzącej
rejestracja dokumentów
w systemie EOD
digitalizacja korespondencji (opcjonalnie)
udostępnianie dokumentów adresatom w wersji elektronicznej lub papierowej
obsługa korespondencji wychodzącej
obsługa korespondencji wewnętrznej
systemowe śledzenie statusu każdej przesyłki
Nasza autorska aplikacja INDO SNOK zapewnia pełną kontrolę procesu kancelaryjnego, ułatwiając wyszukiwanie dokumentów, monitorowanie ich statusu oraz zabezpieczając przed dostępem nieuprawnionych osób.
Adresaci otrzymują automatyczne powiadomienia o oczekującej przesyłce (e-mail lub sms). Korespondencja trafia do nich w formie papierowej lub elektronicznej (jako zeskanowany plik lub w wersji tekstowej uzyskanej za pomocą OCR).
Usługę realizujemy w 3 modelach:
- wewnętrznym – w lokalizacjach klienta;
- zewnętrznym – w centrum operacyjnym ArchiDoc;
- mieszanym.
Obsługa kancelarii może być zintegrowana z systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD) BPS – dowiedz się więcej.
Dlaczego warto skorzystać z naszej usługi?
Pełny monitoring korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
Możliwość podglądu statusu przesyłki lub dokumentu
Usprawnienie procesu dystrybucji korespondencji
Systemowa kontrola dostarczania/odbioru dokumentów
Optymalizacja kosztów
Automatyzacja przypisania kosztów korespondencji wychodzącej.
Case studies
Jeden z 5 największych banków w Polsce
Kompleksowa obsługa wniosków kredytowych, centralna kancelaria, 430 000 dokumentów rejestrowanych miesięcznie w kilku systemach banku.
Uniwersalny bank ogólnopolski
Zarządzanie dokumentacją i digitalizacja archiwalnych dokumentów, 2 kancelarie, 13 000 korespondencji obsługiwanej miesięcznie.
Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!