Zakres usługi

rejestracja korespondencji przychodzącej

rejestracja dokumentów
w systemie EOD

digitalizacja korespondencji (opcjonalnie)

udostępnianie dokumentów adresatom w wersji elektronicznej lub papierowej

obsługa korespondencji wychodzącej

obsługa korespondencji wewnętrznej

systemowe śledzenie statusu każdej przesyłki


Nasza autorska aplikacja INDO SNOK zapewnia pełną kontrolę procesu kancelaryjnego, ułatwiając wyszukiwanie dokumentów, monitorowanie ich statusu oraz zabezpieczając przed dostępem nieuprawnionych osób.

Adresaci otrzymują automatyczne powiadomienia o oczekującej przesyłce (e-mail lub sms). Korespondencja trafia do nich w formie papierowej lub elektronicznej (jako zeskanowany plik lub w wersji tekstowej uzyskanej za pomocą OCR).

 

Usługę realizujemy w 3 modelach:

  • wewnętrznym – w lokalizacjach klienta;
  • zewnętrznym – w centrum operacyjnym ArchiDoc;
  • mieszanym.

Obsługa kancelarii może być zintegrowana z systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD) BPS – dowiedz się więcej.

Dlaczego warto skorzystać z naszej usługi?

Pełny monitoring korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej

Możliwość podglądu statusu przesyłki lub dokumentu

Usprawnienie procesu dystrybucji korespondencji

Systemowa kontrola dostarczania/odbioru dokumentów

Optymalizacja kosztów

Automatyzacja przypisania kosztów korespondencji wychodzącej.

Case studies

Jeden z 5 największych banków w Polsce

Kompleksowa obsługa wniosków kredytowych, centralna kancelaria, 430 000 dokumentów rejestrowanych miesięcznie w kilku systemach banku.

Więcej

Uniwersalny bank ogólnopolski

Zarządzanie dokumentacją i digitalizacja archiwalnych dokumentów, 2 kancelarie, 13 000 korespondencji obsługiwanej miesięcznie.

Więcej

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!

Zapytaj o ofertę

Nasi klienci