Pytania, które najczęściej dostajemy od klientów dotyczące systemu do obiegu dokumentów w firmie oraz nasze odpowiedzi
System obiegu dokumentów przydatny jest na wielu płaszczyznach. Poniżej przykłady najczęściej stosowanych EOD:
Tak, jak najbardziej. Praktycznie na wszystko, co dzieje się w organizacji można patrzeć procesowo jako część tematyki: zarządzanie dokumentami w firmie. Tym samym można go odwzorować i zarządzać nim z poziomu workflow.
To zależy od potrzeb Twojej firmy i funkcjonalności systemu EOD, których oczekujesz. Podczas rozmów na ten temat dostarczymy szczegółową specyfikację EOD.
Czas wdrożenia zależny jest od stopnia złożoności obiegu dokumentów w firmie. Zwykle system obiegu dokumentów wdrażany jest obieg po obiegu, wszystkie etapy wdrożenia jednego obiegu zajmują najczęściej od dwóch do sześciu miesięcy. Aby zaimplementować elektroniczny obieg dokumentów w firmie, istotne jest zaangażowanie pracowników klienta w obszarze testowania EOD.
Mamy wiele możliwości integracji systemu obiegu dokumentów z systemami już funkcjonującymi w firmie, m. in. poprzez usługę webservice, bazy SQL i Oracle, pocztę exchange. Dodatkowo, wdrażany przez nas system obiegu dokumentów w firmie pozwala integrować się z API Google.
Wdrażany przez nas system obiegu dokumentów jest bardzo elastyczny i pozwala na relatywnie szybkie wprowadzanie modyfikacji w istniejących procesach. Taka sytuacja nie wymaga wprowadzania zmian na poziomie kodu źródłowego systemu workflow, jedynie dostosowuje się konfigurację procesu do nowych uwarunkowań. Prace te realizujemy na zlecenie klienta. W zależności od stopnia złożoności obiegu dokumentów w firmie stosowne modyfikacje może wykonać nawet sam klient, wcześniej uzyskując odpowiednią wiedzę w trakcie szkoleń zorganizowanych przez WEBCON, czy przy wsparciu ArchiDoc.
Tak oczywiście, wdrażany przez nas system obiegu dokumentów posiada wbudowany mechanizm zastępstw, który umożliwia ustawienie czasowe zastępstwa na poszczególne, jak i wszystkie wdrożone workflow.
Tak, wdrażany przez nas system obiegu dokumentów umożliwia korzystanie na urządzeniach mobilnych zarówno przez wbudowane przeglądarki internetowe jak również poprzez dedykowane, darmowe aplikacje dostępne w sklepie Google i AppStore.
System zapisuje i wyświetla w przystępnej formie pełną historię każdego zarejestrowanego dokumentu. Nie tylko zmian na formularzu, ale również załączników.
Platforma WEBCON BPS obsługuje wiele wersji językowych. System obiegu dokumentów jest dostępny w języku angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, polskim i rosyjskim. Na życzenie klienta istnieje możliwość odpłatnego dodania kolejnych wersji językowych w ramach EOD.
Tak, chętnie zweryfikujemy z naszymi klientami, u których wdrożyliśmy elektroniczny obieg dokumentów w podobnym zakresie, jakim jesteś zainteresowana/y, czy zgodzą się wziąć udział w spotkaniu i opowiedzieć o procesie wdrożenia. W bezpośredniej rozmowie łatwiej wymienić się informacjami na temat praktycznej strony wdrożenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów.
Obszary zastosowania
System obiegu dokumentów w firmie wykorzystywany jest na wielu płaszczyznach.
System EOD od ArchiDoc dla Twojego biznesu!
Obsługa systemu jest maksymalnie intuicyjna, ponieważ wdrożeniowcy ArchiDoc dostosowują informacje, nazewnictwo, a nawet kolorystykę do potrzeb klienta. Dodatkowym ułatwieniem są powiadomienia wysyłane do użytkowników przez system z informacją o oczekujących na nich zadaniach.
Dowiedz się dlaczego warto wdrożyć EOD z ArchiDoc