REFERENCJE

Archidoc EOD

Jaką firmą jest ArchiDoc – specjalizujemy się w budowaniu aplikacji, a jednocześnie jesteśmy specjalistami od zarządzania dokumentami. ArchiDoc świadczy usługi doradztwa w zakresie optymalizacji obiegu dokumentów, zarówno papierowych, jak i elektronicznych. To ważne rozróżnienie, ponieważ informacje w formie elektronicznej mogą być procedowane w zupełnie inny sposób niż tradycyjnej.

Zobacz więcej

EOD w Twojej firmie z ArchiDoc

Zobacz co mówią o nas nasi klienci

Zdecydowaliśmy się na współpracę z ArchiDoc S.A. ze względu na elastyczność i wysoką jakość świadczonych usług. Polecamy ArchiDoc S.A. jako sprawdzonego i profesjonalnego partnera biznesowego

Rafał Szydłowski i Andrzej Kozłowski

W listopadzie 2016 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą ArchiDoc S.A. W ramach umowy zdecydowaliśmy się na wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentacji WEBCON BPS dla dokumentów księgowych oraz przewozowych.

Dzięki zastosowaniu systemu WEBCON BPS został zaimplementowany proces automatycznej obsługi e-faktur oraz unowocześniony przepływ faktur kosztowych. Dzięki szczegółowym filtrom wyszukiwania mamy również wygodniejszy dostęp do elektronicznego repozytorium dokumentów. Wdrożenie powyższych procesów odbyło się przy równoczesnej integracji z posiadanymi przez nas systemami.

Firma ArchiDoc S.A. obsługuje naszą dokumentację przewozową, którą przejmuje na bieżąco. Dokumenty po przekazaniu są skanowane i rejestrowane. Elektroniczny obraz dokumentów wraz z ich opisami udostępniane są z poziomu e-archiwum. Ponadto uprawnieni pracownicy firmy wysyłają dokumentację transportową do naszych klientów.

W ramach współpracy zdecydowaliśmy się również na powierzenie spółce obsługi faktur kosztowych. Firma na bieżąco przejmuje od nas dokumentację, która następnie jest skanowana, a elektroniczne obrazy automatycznie zasilają e archiwum. Usługa została rozszerzona o rejestrację danych z faktur kosztowych z wykorzystaniem OCR.

Każdego miesiąca do systemu wprowadzamy ponad 250 000 dokumentów, a w ich obiegu uczestniczy ponad 250 użytkowników. Wdrożenie i realizację powyższych usług oceniamy pozytywnie.

Największymi korzyściami wynikającymi ze współpracy jest szybki i wygodny dostęp do dokumentów w formie elektronicznej oraz ujednolicenie obsługi dokumentów we wszystkich oddziałach. Dzięki wdrożonemu systemowi istnieje możliwość jednoczesnej pracy wielu pracowników z jednym dokumentem. ArchiDoc zapewnia skuteczniejszą ochronę informacji zawartych w dokumentach, a także zminimalizował ryzyko uszkodzenia lub zniszczenia źródłowej dokumentacji papierowej.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z ArchiDoc S.A. ze względu na elastyczność i wysoką jakość świadczonych usług. Polecamy ArchiDoc S.A. jako sprawdzonego i profesjonalnego partnera biznesowego.

Rafał Szydłowski i Andrzej Kozłowski Członkowie Zarządu Rohlig SUUS Logistics S.A.
Referecja